Ga naar inhoud


iphone + ufs910 e2


soktic

Aanbevolen berichten


Lijkt me leuk. Ik heb alleen geen UFS 910, maar een UFS 912, net binnen, zit nog in de doos. Of het compatibel gaat zijn weet ik dus ook niet. Ook staat er nog geen schotel op het dak en met dit weer heb ik daar ook heel weinig zijn in. Je hebt dus nog wel even de tijd om de remote af te maken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het e2 is zal het wel werken denk ik. Het gaat via de webif. Alleen werken de play rec knop niet, omdat die in de webif ook niet werken (in de summer dream image tenminste).

 

Ik heb er nog wat bij aan geknutseld, je kan het ip van je kathrein nu instellen, deze wordt in een file opgeslagen, en geladen als de app opstart:

 

Ik ben een echte Apple fan, behalve van hun prijzen. Ik ben er dan ook nog steeds niet uit of ik die iets wat dure iphone ga kopen zodat ik deze app kan testen....

 

Schermafbeelding%202010-02-24%20om%2019.

Schermafbeelding%202010-02-24%20om%2019.

post-42673-1318260751,0129_thumb.png

post-42673-1318260751,0506_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet een leuk project afkraken. Maar, als je geen Apple wilt kopen (en anderen daartoe ook niet wil aanzetten)...

 

...zou een vereenvoudigde webinterface een alternatief zijn. Die zou dan met elke telefoon te bedienen zijn en hoeven niet alleen jij maar ook anderen niet zo'n dure telefoon te kopen.

 

Zeg maar de webremote, maar dan met echte knopjes en misschien zelfs zonder javascript - maar elk knopje met zijn eigen URL (http://kathy/knopjes/rec.html of zo).

 

Denk dat een zware applicatie, zoals voor de iphone, wel leuk is om tv op te kijken. Maar dat is heel wat anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zak :), ik wil juist niet via de webif ... En ik denk dat het aanzetten tot kopen van apple producten middels zo'n app niet zo'n vaart zal lopen smile.

 

Ik wil proberen wat nuttige apps te maken, en je moet ergens beginnen he... Dus dacht ik, ik begin iets te maken wat met mijn andere hobby te maken heeft en waar ik ook nog wat aan heb (ik heb zo'n video zender om in mij slaapkamer de kathy te bedienen, maar de remote weigert nog al eens).

 

Ik heb inmiddels besloten om een ipod touch te kopen, en een dev license (die heb ik al).

 

Dus als apple mijn app goedkeurd word(daar zitten allenmaal do's en dont voorwaarden aan, die ik nog niet heb doorgelezen blush.) dan bied ik hem aan in de app store.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 5 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...