Ga naar inhoud


Camperen bij de boer willen ze uitbreidden naar particulier.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

In een lokaal verkiezingsprogramma stond er een stukje dat die partij het "Camperen bij de Boer" wilde uitbreidden naar "Camperen bij de Particulier"

 

Ik kon me nou niet meer echt voorstellen dan één caravan of bungalowtent op mijn grasveld achter mijn huis.

 

Omdat ik meestal er vanuit gaat dat het "afgekeken" is van een ander, wekte het mijn nieuwsgierigheid en gaf Google-Afbeeldingen eens een zetje.

 

En jawel het is dus mogelijk :D

 

post-214-1318260752,0287_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Kimble
In een lokaal verkiezingsprogramma stond er een stukje dat die partij het "Camperen bij de Boer" wilde uitbreidden naar "Camperen bij de Particulier"

Ik kon me nou niet meer echt voorstellen dan één caravan of bungalowtent op mijn grasveld achter mijn huis.

Omdat ik meestal er vanuit gaat dat het "afgekeken" is van een ander, wekte het mijn nieuwsgierigheid en gaf Google-Afbeeldingen eens een zetje.

En jawel het is dus mogelijk :D



helaas is al oud.....is al een keer verschenen op het forum !!

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foto zal best oud zijn, ongetwijfeld. Denk zelfs dat het met iets Nederlands te maken heeft gezien het glazen kassie en de molen op de caravan.

 

Maar het staat hier iig als een idee om de recreatie in Drenthe te verhogen bij één van de partijen in het programma.

 

Op zich niks verkeerds aan daar veel boeren zijn vertrokken en particulieren hun intrek hebben genomen in de boerderijen met mega veel land.

 

Is eens een andere vorm van de 3507 Bed & Breakfasts in Nederland, waar ik iig nog nooit van gehoord had en dus ook niet op dit forum iets voorbij heb zien komen. (Zijn ook wel veel postings 1,8 Miljoen om ze allemaal te lezen).

 

.....daagt me wel uit om hem te zoeken op dit board :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Die foto zal best oud zijn, ongetwijfeld. Denk zelfs dat het met iets Nederlands te maken heeft gezien het glazen kassie en de molen op de caravan.

Maar het staat hier iig als een idee om de recreatie in Drenthe te verhogen bij één van de partijen in het programma.

Op zich niks verkeerds aan daar veel boeren zijn vertrokken en particulieren hun intrek hebben genomen in de boerderijen met mega veel land.

Is eens een andere vorm van de 3507 Bed & Breakfasts in Nederland, waar ik iig nog nooit van gehoord had en dus ook niet op dit forum iets voorbij heb zien komen. (Zijn ook wel veel postings 1,8 Miljoen om ze allemaal te lezen).

.....daagt me wel uit om hem te zoeken op dit board :D


Kimble,

ik heb even lopen zoeken, maar kan hem niet 123 vinden. Ik begin nu ook erg te twijvelen. Ik meende echt dat ik hem destijds van dit forum heb gehaald, want ik heb de foto voor mijn website destijds gebruikt. Maar ach het gaat tenslotte meer om het bericht zelf toch ??

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...