Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Sabotage van Topfield ID changer ?


HDfanaat

Aanbevolen berichten

Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat de TFD_ID_Change.zip niet meer werkt. Tijdens het openen v/h bestand wordt door mijn PC beveiliging direkt een Trojaans paard gedetecteerd en meteen verwijderd,DUS OPGEPAST !! Heel jammer, want deze ID changer werkte goed en simpel. Wie heeft er belang bij om dit te saboteren.....(?) Graag zou ik een link willen hebben naar een nog goed werkende ID changer ( als deze nog bestaat ). Bij voorbaat dank !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: RobbieT
Met Vegapack kan je ook de ID veranderen.


Bedankt voor de tip, ik zal het nog eens proberen. Hopelijk gaat het lukken, er zit geen handleiding bij dit programma ( sorry, maar omgaan met dit soort programma's is niet mijn sterkste punt, ik vond de TFD ID changer juist zo simpel ! ).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: RobbieT
Met Vegapack kan je ook de ID veranderen.

Vega pack is veel te ingewikkeld, id changer werk prima en is simpel wink


Het is me na enkele pogingen dan ook nog niet gelukt met Vegapack, een soort handleiding lijkt me niet overbodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaak(k), bedankt voor de nieuwe ID changer, klasse !! Ik heb echter nog problemen om het programma te voltooien, ook al volg ik de bijgevoegde instructies. Na het invoeren v/d nieuwe Topfield fw en het huidige ID nr ( met een 0 ervoor ) wordt steeds een " incorrect system ID " aangegeven, zodat ik het bestand niet kan opslaan. Wat doe ik fout ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...