Ga naar inhoud


help


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe EepromEdit V 1.9 werkt. als ik er een file in haal en ik ga met de keys aan het knoeien en hem dan opgeslagen heb in op de goldwafer wil zetten<BR>met gold prog 140 geeft hij allemaal fout meldingen. nu ben ik er achter gekomen dat de twee tabellen in het prog allebij gevuld zijn bij het orginele bestand en bij het andere niet wie weet wat ik moet doen confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


het prog heb ik gevonden maar ook daar hou ik dit probleem wat moet ik doen ik snap er echt niks meer van als ik keys invoer en deze dan opnieuw opsla wordt het bestand veel groter wat doe ik verkeert confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischien helpt dit: open eepromedit, open eepromfile, edit en save. let op dat je het soort niet verandert dus hex laat je hex, bin laat je bin. anders save as en type veranderen.<P>ook voor gold geldt: pic file (verander je niet) laden (veld 1) en dan eeprom laden (je aangepaste versie in veld 2)<P>voor ir**** eepromedit voor se** secanix editor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maikie,<BR>Weet je wel zeker dat je voor de files die je wilt bewerken eepromedit moet gebruiken. En dan versie 1.9 daarvan.<BR>De verschillende versies van eepromedit zijn bedoeld voor verschillende versies eeprom-files.<BR>Als je daar niet zeker van bent, zou ik adviseren een ander programma te gebruiken. Picbinedit bijvoorbeeld kan met veel verschillende files overweg en waarschuwt je wanneer je een file in de verkeerde modus probeert te openen.<BR>In het software forum heb ik onder het topic "Installeren picbined" de installatie procedure beschreven.<BR>Installeer dus in ieder geval de irdeto versie daarvan. Ik ga er tenminste van uit dat dat is wat je nodig hebt, aangezien je nu eepromedit 1.90 gebruikt.<BR>Succes<BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...