Ga naar inhoud


[TF7710HSCI] Geen beeld duitse HD zenders


mzzz

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Heb sinds gisteren een 7710-hsci helaas krijg ik geen beeld op de duitse HD zenders,wel geluid, dit"" hikt echter.

Op de TF site is voor mijn ID helemaal geen software, laat staan een geupdate versie aanwezig.heb als CI de powercam_HD v2.0.4 (powercam pro).

Heeft er iemand tips?

Bedankt

groet Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien ook handig om jouw ID er even bij te vermelden? Het lijkt me sterk dat er geen update beschikbaar is. Maar op deze manier is het lastig om je te helpen!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nu niet in herhaling te vallen.... Hier staat het nodige om aan een id changer te komen, dan kun je dus een firmware aanpassen naar jouw machine...

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...iel#Post1805660

 

Zoek eens op id changer... er is al heel veel over geschreven in dus stukje forum

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik had tot over een paar weken ook dit probleem. Gewoon firmware TF7710HSCI-23023-2008Oct07.tfd op receiver gezet(via usbstick) en probleem was opgelost.

Als je dan naar menu gaat zie je staan : Firmwareversie TF-HSCE

7.00.82.

 

Veel succes!

 

Gr. pandora smile

We are all born wet and naked

 

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het jou gelukt is.

Ik heb getracht het id changer zip file te gebruiken,beetje lastig daar dit niet werkt met vista.

Maar op mijn laptop met xp werkte het wel.

Heb gedaan wat er op andere postings over geschreven is

Krijg de melding id succesfully changed,heb de file gerenamed

naar mijn systeem id.

Stop de usb in de ontvanger maar als ik de file met ok wil starten krijg ik de melding "The selected file is not proper for this product to upgrade"

Shit Wat doe ik fout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

Met behulp van een andere id changer( http://www.sat-planet.net/showthread.php?p=83124)is de download wel gelukt.

Heb nu beeld op de duitse HD zenders,nu niet te vroeg juichen.

Nu kijken of alles zonder hickups functioneerd.

Heb nu de 2008 versie erin staan

Er is ook een 2009 versie,zijn er redenen om die niet te downloaden?

Iedereen bedankt voor hun hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mzzz
Update
Met behulp van een andere id changer( http://www.sat-planet.net/showthread.php?p=83124)is de download wel gelukt.
Heb nu beeld op de duitse HD zenders,nu niet te vroeg juichen.
Nu kijken of alles zonder hickups functioneerd.
Heb nu de 2008 versie erin staan
Er is ook een 2009 versie,zijn er redenen om die niet te downloaden?
Iedereen bedankt voor hun hulp


Snap dit even niet ! Dit gedownloade bestand kan bij mij nog steeds niet geopend worden, krijg eerst de waarschuwing " Trojan Horse " en daarna is het bestand leeg. Dit is inderdaad altijd de beste, meest simpele ID changer geweest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mzzz
Waarschijnlijk ziet een van je virusscanners dit bestand
"ten onrechte" als een trojan en verhinderd de download.
Groet Jan


Bedankt voor jouw reactie, Jan ! Ik denk dat je gelijk hebt, ook denk ik dat ik in dat geval wel een oplossing vind. De ID changer die Sjaak(k) overigens aangeboden heeft, werkt ook prima maar deze kan alleen serieel uitgevoerd worden en werkt helaas niet via een USB stick !

Gr. Albert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: HDfanaat
Origineel bericht van: mzzz
Waarschijnlijk ziet een van je virusscanners dit bestand
"ten onrechte" als een trojan en verhinderd de download.
Groet Jan


Bedankt voor jouw reactie, Jan ! Ik denk dat je gelijk hebt, ook denk ik dat ik in dat geval wel een oplossing vind. De ID changer die Sjaak(k) overigens aangeboden heeft, werkt ook prima maar deze kan alleen serieel uitgevoerd worden en werkt helaas niet via een USB stick !

Gr. Albert

Albert, wat zeg je me nu toch confusedsick
Dat id veranderen doe je toch op de pc, en daarna zet je de .tfd file op een fat32 geformatterrde usb stick en laad hem dan in de Topfield 7700 laugh


Mijn excuses als ik het mis heb, Sjaak ! Omdat ik ook dezelfde melding gekregen had als mzzz ( zie posting 1806990 in deze thread ), na precies dezelfde handelingen uitgevoerd te hebben, heb ik ( blijkbaar ten onrechte ) gedacht dat deze ID changer versie niet op een USB-stick gezet kon worden. Overigens is jouw aangeboden versie al weer heel wat keren gedownload, zag ik. Denk je misschien ook dat de z.g. melding v/h "Trojaanse paard" bij mij met de andere changer versie waarschijnlijk alleen een gevolg is van een "te actieve" virusscanner ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch bedankt voor jouw hulp, Sjaak ! Voorlopig blijf ik op mijn TF7710HDPVR ( ID23031 ) draaien op fw 7.00.33 met de powercam pro ( versie HD-3.2, alle instellingen op off behalve mosaic-s ). Soms zijn het net toverdozen, enkele dagen geleden was ik de grijze balken een beetje zat, haalde de cam incl. kaart er even uit en plaatste deze weer terug tijdens een gecodeerde uitzending, sindsdien geen enkel probleem meer ! Geen grijze balken meer, zapt weer net zo snel als ik gewend was met de 7700HSCI ( met de Aston 2.18 ). Heb hier geen enkele verklaring voor, in ieder geval voor mij op dit moment geen enkele reden om de boel te patchen naar fw 7.00.39. Ik zit eigenlijk ook niet beslist te wachten op de CD fastscan versie. Als de huidige fw zo blijft werken , ben ik dik tevreden met mijn 2e Topfield !! Overigens is er ook nog een mogelijkheid om verder terug te gaan naar fw 7.00.24 als er weer problemen zouden zijn, ik heb nl. uit het duitse TF forum begrepen dat deze versie de meest stabiele zou zijn (?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Quote"De melding die "mzzz" kreeg duid erop dat hij niet het goede ID voor zijn ontvanger in de .tfd gezet heeft"

Ik heb het uitgevoerd zoals beschreven in de posting.Dus alleen de laatste 4 cijfers ingegeven.Ook geprobeerd laatste 4 cijfers met 0 ervoor,en ook het gehele 5 cijferige id geprobeerd dit wordt echter door het programma geweigerd.

Wie het weet mag het zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...