Ga naar inhoud


HD-pakket met gratis ontvanger: waarom 99 euro?


jpmerk

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben overgestapt op het HD-pakket en heb conform actie van CD gratis de 7121-ontvanger thuisbezorgd gekregen. Vandaag echter rekening voor nieuwe pakket ontvangen van CD met hierop 99 euro voor de DVR 8121. Heb CD vandaag een email toegestuurd met uitleg. Nog geen bericht ontvangen. Mijn vraag: zijn er meer mensen die een dergelijke rekening met 99 euro voor een DVR 8121 hebben ontvangen, terwijl ze een gratis 7121 besteld en ontvangen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Henri Aalten

Als je die voorwaarden goed had gelezen, betaal je een bijdragen voor de ontvanger.

 

Daar ben je mee akkoord gegaan.

Dus gewoon, betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er de brief van CD van 28 januari 2010 nog eens bij gepakt. Citaat: "Voor u als abonnee op het Thema-pakket hebben we een bijzonder overstapaanbod, waarmee u straks niets hoeft te missen. U ontvangt van ons GRATIS een Philips HD-ontvanger (t.w.v. 229 euro), waarmee u de zenders uit het Thema-pakket kunt blijven zien".

 

Ik heb voor deze optie gekozen en de Philips 7121 ontvangen. Waarom dan 99 euro voor een DVR 8121 (dit model is mij overigens onbekend)? Deze ontvanger hoort bij een andere optie in de brief, waarvoor ik NIET heb gekozen:

"Wilt u ook de mogelijkheid hebben om televisieprogramma's op te nemen of live televisie te pauzeren? voor een eenmalige bijdrage van 99 euro ontvangt u een Philips HD-ontvanger met digitale videorecorder (t.w.v. 369 euro)"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jpmerk
Deze ontvanger hoort bij een andere optie in de brief, waarvoor ik NIET heb gekozen

Dat lijkt op een administratie foutje. Jij hebt de 7121 gekozen, volgens CDS heb je het DVR model gekregen.
Dat wordt bellen.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...