Ga naar inhoud


Waarvoor is de map AUDIO_TS?


Aanbevolen berichten


Tijdens de ontwikkeling van de DVD zou deze ook gebruikt kunnen gaan worden als audio bron. Dit is echter nooit van de grond gekomen en dus blijft de AUDIO_TS folder leeg. Het hoort nu eenmaal bij de specificatie dus staat hij er wel op.

 

Je zou dus een DVD kunnen hebben zonder beeld en dan zou de AUDIO_TS folder gevuld moeten zijn en de VIDEO_TS folder leeg.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij wil veel muziek op een DVD zetten? Je kan MP3 bestanden op een DVD zetten maar de meeste spelers accepteren dat niet. Wel van een CD. Met dank aan de muziekindustrie.

 

Wel kan je met Audio DVD Creator een leuke muziek DVD maken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan wel audio DVD's waarin de AUDIO_TS map wel gevuld is, maar deze zijn tamelijk zeldzaam. Het DVD Audio systeem is nooit echt van de grond gekomen. Bovendien kun je meerkanaals geluid ook gewoon in de VIDEO_TS map stoppen en dan krijg je er ook nog een menuutje bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwsgierig geworden ben ik toch 's bezig geweest met Audio DVD Creator.

 

Ik heb nog nooit een programma gebruikt(behalve misschien Windows ME) dat zoveel foutmeldingen genereerde...

Echt van alles geprobeerd en diverse herinstallaties gedaan.

Alles gaat goed totdat het brandgebeuren in beeld komt.

Ingebouwde brand engine begint meteen al te schreeuwen dat hij het vertikt...ook met Nero gaat het niet goed, een of ander audio.txt bestand dat hij persé wil zien.... Best irritant wanneer je een uur lang naar het scherm hebt zitten staren terwijl en 5 cd's gere-authored worden naar een dvd-compilatie en dat aan het eind gewoon zo'n boodschap verschijnt en dat zelfs die hele compilatie nergens meer terug te vinden is...

Ok, doe dan maar DVD-bestand naar schijf schrijven...heb ik tenminste een backup...nope...vergeet het maar...wég bestanden.

Nadat ik ook nog eens het beruchte blauwe scherm gepresenteerd kreeg(wat ik al járen niet meer heb gehad) heb ik hééél snel afscheid genomen van dit programma. Dit kunnen m'n zenuwen niet langer aan.. frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je één van de op internet te vinden handleidingen gebruikt? Je kan kiezen voor direct op DVD branden of op de schijf een bestand aan maken en daarna met nero branden.

 

Het programma is al weer wat ouder. Mogelijk dat je onder Windows-7 wat extra moet fröbelen?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd. Ik heb het programma een paar keer gebruikt onder XP-Home. Ging probleemloos. Ik vond het uiteindelijk niet zo praktisch omdat de DVD niet random kan afspelen (staat mij bij).

 

Maar verder dus nooit problemen gehad.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...