Ga naar inhoud


Vermaning per email ontvangen?


Ron

Aanbevolen berichten

Nu Alan er mee gestopt is moet ik noodgedwongen de bezwaren van leden op (meestal zeer terechte) vermaningen behandelen.

Nu valt mij op dat ondanks de duidelijke aanwijzingen in de vermanings email, waar onder andere in staat dat je eerst onze huisregels goed moet lezen voordat je eventueel bezwaar gaat maken op een beslissing, er toch steeds bezwaren komen op beslissingen van een van de moderators die zonder enige twijfel gewoon terecht waren.

Als je als lid voor de 4e keer een onduidelijk onderwerp gebruikt, of voor de 3e keer geen vraagprijs vermeldt bij een advertentie, of voor de 3e keer een bericht overduidelijk in een verkeerd forum plaatst, of de sfeer in een topic verziekt, zit je gewoon fout en krijg je van een moderator een nette en hele duidelijke "vermaning". Bij je tweede, derde of vierde vermaning (afhankelijk van de ernst van je overtreding(en)) krijg je een tijdelijke ban.

Mensen lees a.u.b. die huisregels eens een keer goed door want die zijn er niet voor ons maar voor jullie, om hier de boel een beetje gestructureerd en leesbaar te houden.

Wij zitten echt niet te wachten op al dat extra werk.

Ik ben vooralsnog bereid iedereen een kort en net antwoord te geven, maar als je vraagt naar de bekende weg komt er geen antwoord meer want dat kost me gewoonweg te veel tijd.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...