Ga naar inhoud


[Homecast HS 5101 CI] Geen HD zenders


pa3cfz

Aanbevolen berichten

Heb een nieuwe Hd tv gekocht, maar krijg er geen Hd zenders in.

Nu weet ik niet of ik er wel de juiste software in heb.

De gegevens zijn:

 

Homecast HS 5101 CI

Model ID 5020020000

HW versie 1.09.00

SW versie 1.07.1A

 

Wie kan me op het goede spoor zetten

 

vg

pa3cfz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Henri Aalten
CI CD staat er bij


Ja maar vermoedelijk heeft hij de Duitse versie zal wel iets goedkoper geweest zijn.
Maakt niet uit maar we komen niet verder als je niet eerst zegt wat je ingesteld heb en hoe met geen HD zenders komen we niet verder.

Dus heb je in plaats van DVB-S bij je freqentie DVB-S2 geselecteerd en dan ook 5/6 of 9/10.
Dus als voorbeeld waar de meeste hD zenders van CDS op zitten,
11856 V 27500 5/6 DVB-S2 QPSK en nu weet ik niet of er een PILOT funktie op zit kijk of hij op AAN of UIT moet staan anders heb je geen signaal daarna op zoeken en hij zou HD zenders moeten vinden.

Hier staat het pakket van CDS met freqenties. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Henri

Ja dat weet ik dat CI en CD er bij staat, maar het gaat mij enkel om de CI versie.

 

@ Aart44

Ik weet niet of het een Duits versie is hij is al enkele jaren oud en gekocht bij ***geen-reclame*** in Zoetermeer.

Heb altijd gedacht dat het een Ned versie zou zijn, maar dat terzijde, het beeld is heel goed op Astra en de overige satellieten. Maar de HD zender krijg ik er niet toegevoegd.

De CDS pakket hoeft voor mij niet (ben geen lid) als ik het Duits en Eng talingen maar kan ontvangen. Ik zal wel wat over het hoofd zien, dit is ook nieuw voor mij. Zal kijken of er een Pilot functie op zit. In ieder geval bedankt.

 

gr

PA3CFZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pa3cfz

De CDS pakket hoeft voor mij niet (ben geen lid) als ik het Duits en Eng talingen maar kan ontvangen.


Bij ZDF en ARD moet in ieder geval de PILOT op AAN staan maar nu weten we nog niet wat je precies zelf ingevuld hebt.
Best kans dat de hele transponder er niet in staat dan kun je die bij handmatig zoeken wel toevoegen en daarna scannen.

Hier dan alle freqenties van de HD zenders. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...