Ga naar inhoud


Activeren Windows 7 Let hier eens op!


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht :D bij de een winkel waar windows 7 Home Premium op stond, en tevens een hele hoop zooi van programma's die je mocht proberen voor een maand en shortcut naar de betreffende winkel site enz.

 

Ik had geen zin om alle programma's te uninstallen en heb besloten om er een verse windows home premium te installeren van een versie die gedownload had.

Na de installatie heb ik netjes de code ingegeven, maar na een dag bleek de versie niet te zijn geregistreerd vanwegen een foute code crazy, maar goed ik kon telefonisch activeren met een 0800 nummer alle stappen doorlopen en de windows was legaal gemaakt laugh.

 

Na dat ik gelijk office outlook had opgestart zag ik nog rechts onderin "bezig met verzenden bericht 7 van 7", Ik denk krijg nu wat en kijk gelijk in de map verzonden items en zie daar geen verstuurd bericht staan, ook niet in postvak uit?

 

WAT NU ALLES IS ANONIEM!!!!!!! mad

 

 

Zo dat moest ik even kwijt

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat er iets mis is met je outlook.

 

Microsoft zal nooit emails verzenden vanuit je outlook met informatie.

Want er bestaan programma's genoeg om dat te doen zonder jij daar ooit weet van hebt.

 

dus opletten met zo'n dingen want die zijn zeker niet juist.

 

heb je geen testmails verzonden die bij de eerste connectie werden verzonden/binnengehaald?

 

ik ben partner van Microsoft en geloof me maar, ze verzenden zeker niet informatie zonder jij daar toestemming op geeft.

Want in Europe heerst een heel strenge wet hiervoor.

Mocht Microsoft ooit zoiets doen, dan hangt er hen een enorme schadeclaim boven het hoofd, dus ...

 

Idem met mensen die zeggen, ik heb mijn windows gekraakt, ze weten het.

Wel in principe als ze willen kunnen ze het weten, maar zodra zij één keer buiten komen met deze info hangen ze...dus doen ze het niet.

daarom heel die heisa met de XP versies die plots bij opstart zagen : u hebt een illegale versie van windows...

ze hebben gewoon gekeken of de versie legaal was en een aanpassing erop gedaan, de gegevens terug sturen naar hen is uit den boze.

 

hopelijk ben je al wat meer op je gemak nu wink

trouwens met een legale WIN7 moet je toch geen zorgen maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook geen last..had een gedownlode versie,vers geinstaleerd,omdat mijn hp laptop een 64 bits versie gebruikten,en ik had 32 bits nodig...maar alles werkt naar behoren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb gewoon een Windows 7 Ultimate gedownload via de Microsoft store en een serienummer ontvangen via mijn Windows Live account. Alles snort lekker zonder problemen en een goeie maand later twee backupschijven ontvangen. Een 32 en een 64 bits versie.

 

Heb zelfs al eens echte grote schoonmaak gehouden en mijn windows werd zonder problemen geheractiveerd.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123

Een gedownloade (bitorrent/nieuwsgroepen) versie van Windows gebruiken is vragen om problemen.

 

Je kunt geluk hebben dat de maker een 'schone' versie heeft gemaakt, maar voor hetzelfde geld heeft ie wat andere programma's mee geslipstreamed en is jouw PC vanaf dag 1 onderdeel van een botnet.

 

Hoe dan ook als jouw outlook zelf e-mails gaat versturen dan is jouw PC infected!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...