Jump to content

voor wanneer is het???

Guest

Recommended Posts

Hallo kan mijn iemand vertellen<BR>wanneer France 2 en 3 nu eindelijk open gaan op Astra.<BR>Eindelijk heb ik nu een gezicht en kan je zien tegen wie je praat hihihihi.<BR>Groeten smile.gif<P>------------------<BR> clowncry.gif <p>[This message has been edited by pipo (edited 30 August 2000).]

Halo Pipo<BR>Zeg Pipo hoe maak jij die figuren eigenlijk<BR>Ik zie ze steeds meer op dit board<BR>Grappig gemaakt maar bij de jubileum mag je toch wel een ander gezicht trekken ;-)))<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

France 2 en 3 moeten volgens een testkaartje starten op 5 september.<BR>de seca codering draait er al op volgens windecrypt met de bekende keys. ;-)<P>Groetjes,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

ja da zouden meer mensen wel willen weten hoe je deze leuke plaatjes erbij kunt zetten<BR>------------------------------------<P>nowtv@planet.nl<BR>------------------------------------<BR>the picture thats is all that mathers !!!!<BR> cool.gif<P>------------------<BR>

• 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.