Ga naar inhoud


[Televisie] Fox stopt met 24


Ron

Aanbevolen berichten

Citaat:
Fox TV stopt na acht seizoenen met de hitserie 24. Er komt nog wel een film uit.

De Amerikaanse zender toont de laatste aflevering van het lopende achtste seizoen op 24 mei. Hoofdrolspeler Kiefer Sutherland (CTU-agent Jack Bauer) maakte het nieuws zelf bekend.

Fox staakt de serie omdat de kijkcijfers dalen. De actieserie begon in 2001 en was spraakmakend omdat in 24 afleveringen de gebeurtenissen van een volledig etmaal werden getoond.

24 werd onderscheiden met 68 Emmy Awards, waaronder die voor beste dramaserie in 2006. Maar de kijkcijfers gingen de laatste tijd bergafwaarts. Naar de achtste serie keken nog geen negen miljoen Amerikanen, tegen gemiddeld net iets meer dan 13 miljoen vorig seizoen.


Bron: ANP.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Erg jammer, na Prison Break de tweede serie waar ik naar kijk die ermee ophoudt frown

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt een beetje de looptijd van series te zijn. 5 tot 8 jaar en het is wel zo een beetje uitgemolken.

 

Ik vond het persoonlijk geen bal aan deze hele serie, maar ik weet hoe leeg je vaste kijk avondje kan worden, voor een poosje, als je favo serie er niet meer is. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chevrolet
van alles steeds hetzelfde dus stoppen.


Ja, en programma's zoals "Ik hou van Holland","move like Michael Jackson", "Sterren vallen met hun ster op ijs" en weet ik veel wat voor meuk allemaal is steeds anders, en mag dus blijven, niet?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Ja, en programma's zoals "Ik hou van Holland","move like Michael Jackson", "Sterren vallen met hun ster op ijs" en weet ik veel wat voor meuk allemaal is steeds anders, en mag dus blijven, niet?


Helemaal mee eens. Een sterke reeks als 24 waar ik 8 jaar elke week naar uit heb gekeken verdwijnt. Terwijl er steeds meer van boven vernoemde meuk op tv komt. Op de Vlaamse televisie hebben we die ook en daarbij nog eens "Mijn restaurant", "Help mij man is een klusser" en "Huizenjacht".

Ik haast niet wachten tot het avond is om naar tv te kijken mad

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...