Ga naar inhoud


WERKEND HEXFILE LOOPT NIET


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een hexfile gekregen van een zeer vriendelijke belg die mij verzekerd heb dst hij vannacht nog beeld had.<P>als ik met de goldprogammer eerst de eeprom laad en dan de pic blijft in het tweede vlak allemaal nullen staan als mede bij id niks.<P>alleen bij lopende files verandert eronder de 00 allemaal in fff en id wordt yyyy<P>wat doe is verkeerd?<P>wie weet hierop een antwoordt?<P>al vast hartelijke dank voor u supoort en nog een prettige avond gewenst,<P>theo confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0nisa@planet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


is het niet makkelijk om er bij tezetten wat voor hex file, voor s*c* of irto enz voort. en voor welke ontvanger mischien dat het dan wat makkelijker is om antwoord te geven <P>groetjes maikie confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo je Topics van de laatste dagen eens bekijk beste Mijnheer den Blanken heb je echt geen idee waar je mee bezig bent of zie ik dat verkeerd? Ik denk dat een beetje basiskennis een must is dus ga jezelf eerst eens een beetje in de materie verdiepen. Spit bijvoorbeeld dit UITSTEKENDE EN UITERST INFORMATIEVE Board eens door en geloof me dan zal je veel duidelijk worden. rolleyes.gif" border="0 Je wil ook alles tegelijk.<P>En dan nog iets, een HEX-file van een Belg is op zijn minst 50 jaar oud dus die werkt hier niet laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan jouw smiley's te zien was dat over de hex-file van een belg een grapje.<BR>Dat wil ik ook wel hopen want wij hebben hier hele slimme en aardige belgen op het board als members, dus geen slecht woord over belgen!:-)))<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Toxic[Q],<P>Aan de grootte van de "PINT" te zien en het gemak dat het naar binnen glijdt lijkt het op iets typisch Belgisch smile.gif" border="0<P>Ik sluit mij volledig aan bij uw statement... PROSIT ! (op Brabants bier wel te verstaan)<P>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...