Ga naar inhoud


Instellen van audio/taalvoorkeur


Thundybirdy

Aanbevolen berichten

Ik ben al 2 dagen aan het zoeken maar kan het niet vinden. Weet iemand of je standaard een audio-taalvoorkeur kunt instellen in de VU+ (zoals 1.ned - 2.eng - 3.dui). Ik gebruik open-pli als image.

Nu moet ik iedere keer handmatig Engels kiezen wanneer het bijvoorbeeld gesynchronisserd is in het Duits.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Thundybirdy
Ik ben al 2 dagen aan het zoeken maar kan het niet vinden. Weet iemand of je standaard een audio-taalvoorkeur kunt instellen in de VU+ (zoals 1.ned - 2.eng - 3.dui). Ik gebruik open-pli als image.
Nu moet ik iedere keer handmatig Engels kiezen wanneer het bijvoorbeeld gesynchronisserd is in het Duits.


Misschien dat je "standaard AC3" aan hebt staan?
Dan zal het volgens mij altijd eerst dolby audio pakken.
Veel duitse kanalen hebben alleen een duitstalig AC3 track zodat deze gekozen word als je op kanaal komt.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dennis DaMenaCe
Ik denk dat dit geen antwoord is op zijn vraag. Ik heb dit zelf ook gezocht, maar kan geen taal voorkeur vinden.
Als iemand iets weet, graag smile


Was meer een antwoord met mogelijke oplossing dat de originele taal standaard gekozen word:
Als ik openPLi erin zet dan heb ik op de duitse kanalen eigenlijk altijd de originele track. (bij films is dit dan vaak engels)
Als ik standaard AC3 aanzet dan zal je waarschijnlijk op deze kanalen moeten switchen naar engels.

(Duitstalig kanalen met engelse track zijn voornamelijk sky pakket en deze zenders hebben bijna ook allemaal een AC3 track welk duitstalig is)


Antwoord op de vraag weet ik niet, ik ben het in iedergeval nog nooit deze instelling tegengekomen.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enigma 2 kent (nog?) geen globale instellingen voor geluids-en ondertitelsporen. Het is wel door velen verzocht, dus wellicht komt dat nog eens. Je moet nu per kanaal de keuzes maken, die (onder normale omstandigheden) wel worden bewaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...