Ga naar inhoud


Via profiel bewerken account deleten


Henksat

Aanbevolen berichten

Ik zou graag de mogelijkheid zien om daar we je je profiel kunt bewerken, dat je daar ook je hele account kunt verwijderen, het liefst inclusief alle berichten.

 

Indien sat4all in commerciële handen valt heb ik er geen puf meer in, op die manier verdient een ander aan onze inspanningen en daar voel ik weinig tot niks voor.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
** Er zijn leden die willen dat hun e-mail adres en eventuele andere privégegevens uit hun account worden gewist zodat deze niet mee gaan naar een volgende eigenaar. Dat is uiteraard mogelijk. Ik haal wel uitsluitend je email adres weg! De andere gegevens kan je zelf uit je eigen profiel wissen. Ik wis geen accounts en geen berichten. Stuur terwijl je ingelogd bent een verzoek via het contactformulier en kies: bezwaar voor de webmaster.
Een andere mogelijkheid is natuurlijk je email adres vervangen door een hotmail, gmail of ander anoniem e-mail adres. De enige voorwaarde voor het zelf kunnen wijzigen van je email adres is dat het een werkend adres is in verband met de bevestiging die je op dat adres ontvangt.
Op andere verzoeken ga ik niet in.

Ron


staat in het momenteel belangrijkste s4a topic http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...e_k#Post1819520

Als S4A in commercieele handen zou vallen, is het logisch dat dat het einde van dit board zou betekenen.
Ook de mods zouden dan niet meer belangenloos hun medewerking verder verstrekken.
Ook meerdere leden (waaronder jij dus) stoppen dan met het belangenloos delen van kennis en kunde.
Volgens uitlatingen van de huidige beheerder, zou hij het board in zijn huidige vorm willen laten voortbestaan.
Citaat:
Bij voorkeur een koper die bereid is schriftelijk in een koopovereenkomst te verklaren dat het forum voor de minimale looptijd van 5 jaar in deze vorm voortgezet zal worden.


tegen de tijd dat er een overdracht plaatsvindt, kun je alsnog eventuele aanpassingen doen.

ps

regel 1 + 2 van de faq zeggen dat de berichten eigendom geworden zijn van S4A, wissen, bewerken kopieeren alleen via aanvraag via contactformulier
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/faq

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...