Ga naar inhoud


komt er nog een Pli update


Extreme001

Aanbevolen berichten


Gast Jeroensky

Gewoon overstappen op OpenPLi.

Echt geloof me...

 

Ikzelf was in het begin toen ik m'n tuner net had, ook heel voorzichtig met image gebruik/flashen. Er stond Pli jade3 Enigma2 op. Ik heb verschillende images geprobeert, maar de meest moderne is toch wel OpenPli.

 

En dat er regelmatig updates zijn.

-Updaten is kinderspiele.(op dreambox met gui, of op compu met telnet)

-Je kan ook eens per week of eens per maand updaten hoor.

-De ontwikkelaars reageren snel op verzoeken. Er is goede communicatie tussen gebruiker <-> ontwikkelaars/testers.

 

Ikzelf vind het simpelweg helemaal top. Jade kwam maar om half jaar uit dacht ik. Ik heb begrepen dat men zich nu op OpenPli richt, omdat dat stabiel is (zelfs stabieler dan jade3). En indien er een bugje ontdekt wordt kan het al binnen 24 uur verholpen worden dmv update, wat bij Jade niet het geval is.

 

Maar ja smaken verschillen, en het is ook wel fijn dat een enigma tuner zo makkelijk te her-flashen is met image naar keuze.

 

Indien je gaat updaten met OpenPLi, ikzelf vind het het fijnste dmv telnet sessie. (zie OpenPli site / forum / eenmalige image download ) <-niet commercieel!

 

photo-13950.jpg

 

Maar sinds ik OpenPli er op heb ben ik zo blij als een mieren anus :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden was dat Jade erg stabiel loopt... Ik dacht dat Openpli een soort Beta versie is voor Pli.

 

Ik ben nu toch maar overgegaan op Openpli.

 

Nu maar hopen dat alle plug-ins goed werken.

 

mvgr.

 

Extreme

 

 

 

ps. er staat al een foutje in de system plug-ins (openpli20100407) (alles staat dubbel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...