Ga naar inhoud


[newbie] Beginnen met de schotel


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe het programmeren en alles er omheen in zijn werk gaat? Ik ben op dit gebied een complete nitwit. Ik heb dus geen idee hoe dat allemaal in elkaar zit om meerdere zenders te ontvangen. Ik heb een Philips (dacht ik)decoder (Type weet ik zo niet) en een CANAL+ kaartje. De decoder staat nu niet zo bij me dus ik weet er verder niks van. Kan iemand mij misschien verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je op zo een manier blijft posten zal er niet veel man reageren.<BR>Je kan best even de oude topics gaan lezen en daarna bij onduidelijkheden een gerichte vraag stellen.<BR>Dit is en blijft een hobby board waar iedereen elkaar zal helpen zolang maar blijkt dat die persoon er moeite voor heeft gedaan. <BR>Die philips van jouw zal waarschijnlijk een SECA ontvangers zijn dus de topics daar kan je alvast gaan bekijken.<BR>Nog veel succes

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oudere topics door gelezen, maar ik snapte er geen bal van. In ieder geval bedankt dat je me toch een stukje verder geholpen hebt. Ik zal daar ff gaan kijken....<P>Zijn er nog meer mensen die een tipje van de sluier op willen lichten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin met lezen over goldcards en goldprogrammer, dat is het beste en het makkelijkste voor beginners, en als je geld over hebt, koop een humax 5400 daar kan je veel mee.<BR>succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

even over dat helpen, valt soms een klein beetje tegen. maar toch is dit een van de beste boards hoor ze willen je best helpen maar je moet er wel moeite voor doen en dat mag <P>gegroet maikie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox-Web hoe kom JIJ aan zo'n beoordeleing als je nog niet eens het merk van je reciever weet ????????????????????????<BR>of lig het aan mij <P>Robbie<P> rolleyes.gif" border="0confused.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...