Ga naar inhoud


OpenPli Mediaspeler: niet automatisch naar volgende nr


Royco

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wanneer ik in mediaspeler mp3's in de afspeellijst zet, dan speelt hij het eerste nr af maar wanneer deze is afgelopen dan stopt hij.

Vreemdgenoeg wil het dus niet automatisch de volgende nr's afspelen.

 

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na nog even zoeken hier de fix:

 

Origineel bericht van: littlesat
Het achter elkaar afspelen van MP3s in de Mediaspeler is gefixt. Je moet je box wel opnieuw flashen -of- als je upgrade (telnet of via het menu in software beheer) nog een handmatige handeling doen.

 

Na het upgraden dus ff met telnet of putty naar de vu+ gaan en dan het onderstaande typen (als je niet opnieuw wilt flashen dus)...

 

Code:
 ipkg remove gst-plugin-dvbmediasink ipkg update ipkg install gst-plugin-dvbmediasink 

 

Dank aan Littlesat/Pli.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ritchard68

Is het misschien mogelijk om de oplossing voor een leek duidelijker uit te leggen?

Ik zou er erg blij mee zijn als ik gewoon een aantal nummers achter elkaar kan afspelen.

Alvast bedankt groet,

Ritchard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een update worden alleen pakketten vervangen die nieuwer zijn dan oude die al in je image staan. Omdat het het hier om een downgrade gaat zal dat niet automatisch gebeuren bij een update en moet je dus als alternatief een handmatige downgrade doen via telnet. De downgrade ipkg staat klaarblijkelijk wel in de pakketlijst dus hoef je deze niet extra op te halen.

 

In plaats daarvan kun je ook volledige de nieuwste image flashen, maar dan moet al je instellingen, lijsten en plugins weer opnieuw aanpassen.

 

T'is dus een kwestie van keuze.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ritchard68
Is het misschien mogelijk om de oplossing voor een leek duidelijker uit te leggen?
Ik zou er erg blij mee zijn als ik gewoon een aantal nummers achter elkaar kan afspelen.
Alvast bedankt groet,
Ritchard


Op je pc:

Start -> Uitvoeren -> Telnet ip.van.je.vu

Login
(standaard gebruiker root en ww leeglaten)

Dan de codes invoeren die eerder gegeven zijn. Box opnieuw starten en telnet afsluiten.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ritchard68
Origineel bericht van: Thomas2000
Origineel bericht van: ritchard68
Is het misschien mogelijk om de oplossing voor een leek duidelijker uit te leggen?
Ik zou er erg blij mee zijn als ik gewoon een aantal nummers achter elkaar kan afspelen.
Alvast bedankt groet,
Ritchard


Op je pc:

Start -> Uitvoeren -> Telnet ip.van.je.vu

Login
(standaard gebruiker root en ww leeglaten)

Dan de codes invoeren die eerder gegeven zijn. Box opnieuw starten en telnet afsluiten.


ik heb het volgende gedaan om in mijn VU+ te kunnen komen,

Start -> Uitvoeren -> Telnet

Telnet -> open ip.van.je.vu

En toen..............zo blij als een kind ik kan gewoon weer alles achter elkaar afspelen.
Hartelijk bedankt hiervoor daar ik de VU+ 50% van de tijd gebruik om muziek te luisteren.
Groetjes Ritchard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...