Ga naar inhoud


Rytec EPG vragen


Gast Pedro Newbie

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Sinds vandaag heb ik de XMLTVIMPORT pluging geïnstalleerd en ingesteld, dit werkt allemaal goed (neem ik aan) want ik heb het handmatig gedownload en er werd veel ingelezen.

Wat mij betreft ben ik alleen geïnteresseerd in uitgebreide Nederlandse EPG (NPO en Ned. commerciëlen)

 

Wat ik mij afvroeg is wat ik in de VU+ moet instellen onder Menu -> Instellingen -> Systeem -> Diversen

Hier staan de diverse EPG keuzes die aan of uit gezet kunnen worden, zoals EIT EPG, MHW EPG, Free sat EPG en VIASAT EPG.

 

Moet ik deze entries aan of uit zetten?

 

Want wat gebeurt er als de Rytec data ingelezen is, wordt deze dan overschreven door de reguliere EPG of andersom?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


uiteraard heb ik ook rytec in mijn vu :D

en EIT ook aangezet, de rest af.

 

de EIT zal dan de laatste veranderingen in het programma mooi herupdaten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mogelijk maar dan moet je je eigen channelfile maken en hierin dan de epg ID code koppelen aan de respectievelijke servicecode. zo kun je dan de Nederlandstalige epg data zichtbaar maken op de Slowaaks/Tsjechische zenders.

Ik wil hier niet aan beginnen want stel dat wij de epg ter beschikking stellen voor deze mensen dan krijgen ze Nederlandse epg te zien en dan moeten we meerdere channelfiles gaan maken.

Op dit moment zetten wij daar waar we kunnen reeds Nederlandstalige epg op de door CD/TVV gebruikte zenders die uit het Skylink of UPC pakket komen.

Anders mag je ons altijd verwittigen mocht er iets niet correct staan.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar vind ik die epg-import plugin van rytec?

hij zit niet onder de blauwe knop noch onder de menu-applicaties-groene knop downloads...

 

ik heb wel een applicatie die EPGimport heet maar dat menu is veel beperkter dan dat wat hierboven te zien is.

ik update wel regelmatig dus het is de laatste stand van zaken.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het menu wat je hierboven ziet is het diversen menu van de systeeminstellingen en niet van de epgimporter zelf.

Dus download (via menu applicaties dan groene knop downloads en dan extensions) maar die xmltvimport/xmltvimport-rytec.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...