Ga naar inhoud


honden zeiken langs mijn stalmuur !!


edbe

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: edbe
soms heb ik de neiging om zelf eens pis te verzamelen en dat eens gooien langs de muur of voordeur van hun, eens kijken wat zij erdan over zeggen.....

Ik kan me nog herinneren (20 jaartjes geleden denk ik) dat mensen verderop in de straat altijd hun hond uitlieten bij ons voor op het grasveld.
Mijn oudste broer heeft dat een tijdje bewaard, en is (toen bij die mensen het hele huis vol visite zat) het opbewaarde met een schop redelijk egaal bij die mensen op de stoep uit gaan smeren (terwijl de familie en de visite met grote ogen achter het raam stonden)
Sindsdien staken ze minimaal 15 meter voor ons huis over naar het parkje dat aan de overkant ligt.
Het kan dus best een (de) oplossing zijn laugh

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: edbe
soms heb ik de neiging om zelf eens pis te verzamelen en dat eens gooien langs de muur of voordeur van hun, eens kijken wat zij erdan over zeggen.....

Ik kan me nog herinneren (20 jaartjes geleden denk ik) dat mensen verderop in de straat altijd hun hond uitlieten bij ons voor op het grasveld.
Mijn oudste broer heeft dat een tijdje bewaard, en is (toen bij die mensen het hele huis vol visite zat) het opbewaarde met een schop redelijk egaal bij die mensen op de stoep uit gaan smeren (terwijl de familie en de visite met grote ogen achter het raam stonden)
Sindsdien staken ze minimaal 15 meter voor ons huis over naar het parkje dat aan de overkant ligt.
Het kan dus best een (de) oplossing zijn laugh

vGnp


lol cry

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf geef ik de voorkeur aan het s'nachts door de brievenbus pissen en deurknop en ramen insmeren met poep. sick

 

Tsjonge, ik zou eerst eens beginnen met een goed gesprek.

Wil de man niet luisten dan ben je dus verplicht over te gaan tot mijn voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ferrarisat , ik heb al mijn muur ingespoten met bleekwater,

heb nog niks gezien daarna !!!

 

@clarke, ik heb al diverse keren de hondenbezitters erop aangesproken, ze zeggen meestal "stel je niet zo aan" dan ben je er klaar mee, heb zelfs al 1 "klant" 2 maal betrap.....

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

 

Wavefrontier T90 is te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in dat geval gewoon de zwaarst mogelijke schrikdraad apperaat,

en indien mogelijk je hele persel met schrikdraad afzetten.

 

een hond van mijn oom is ook een keer met schrikdraad in aanraking geweest en blijft er vervolgens nadien altijd uit de buurt van schrikdraad.

indien je een melkveebedrijf hebt kun je ook een koe uitlaten in hun tuin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...