Ga naar inhoud


@ToxixQ: FAQ


FredjeV

Aanbevolen berichten

Hoi Toxic, telkens als ik de berichten doorlees kom ik heel vaak dezelfde vragen tegen, welke vaak beantwoord worden door (begrijp me niet verkeerd) mensen die iets dergelijks net zelf voor het eerst hebben uitgevoerd.

Ik geef even een voorbeeld: persoon X heeft een Humax 5400 H2.07 en heeft net het ding voor het eerst gepatched, nu schrijft persoon Y dat hij ook een nieuwe Humax heeft en hem ook graag wil patchen. Persoon X bedoeldt het goed, geeft aan waar het file te vinden is. Persoon Y jankt de aangeboden versie erin en jawel... hij had loader L1.37 nodig gevolg Humaxje naar de kl*ten.

 

Zowel persoon X als Y hadden de beste bedoelingen maar de ervaring ontbrak.

 

Nu weet ik ook dat je eerst eens goed moet zoeken voordat je een vraag stelt maar vaak zijn niet alle berichten even logisch en of duidelijk. Zeker als je niet helemaal weet waarover je het hebt, laat staan dat je weet waar of hoe je het moet zoeken.

 

Nu komt dus ook mij vraag:

Is het niet mogelijk dat we (net als vroeger) hier een FAQ'je neerzetten waar je dit soort dingen kan verzamelen. Ik heb er vroeger altijd veel aan gehad en ik denk dat het een aanwinst is voor dit board. Er is nu erg veel goede info te vinden maar het is erg verspreid. Een FAQ zou dat mooi kunnen bundelen.

 

 

geef eens je mening!

 

Fred

 

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...