Ga naar inhoud


Conax


Barabas

Aanbevolen berichten

Hallo mede Xsatters,

 

Mijn naam is Eddy en ben nieuw in de wereld van Xsat, 'k heb zelf een Xsat410 M/V met 2 x een APLS LNB i.c.m. een Triax 88CM voor de ontvangst van Astra en Hotbird.

 

Het winkeltje heb ik, net zoals de meesten hier, zelf aan de gang geholpen. Ik heb enorm veel steun gehad aan de buitengewoon verhelderende tekening hier en daar.

 

Wat Seca en ViAcces betreft gaat het e.e.a. wel duidelijk worden... echter gaat bij mij de vraag opborrelen "wat is Conax en wie zend(en) dit uit", zijn er al Xsatters die hier naar kunnen kijken?

 

Ik ben zeer nieuwsgierig naar jullie reacties...

 

Groeten.

Dat zeg ik... lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog geen enkel bericht gehoort of gelezen van iemand die Conax op zijn ontvanger (welk merk dan ook) heeft draaien.

Originele Conax kaarten zijn alleen te koop in het land die de provider(s) ondersteund en waar je een woonadres hebt. Net zoals C+ dus.

In het grijze circuit ben ik ze nooit tegengekomen. (Ook niet als Goldkaart of zo)

Het is voor mij in ieder geval de reden geweest om de firmware met Conax niet aan te brengen.

 

Groeten van Dagoe

 

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...