Ga naar inhoud


plaatsen schotel


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand of een woningbouw vereniging of verhuurder je kan verbieden een schotel te plaatsen, wettelijk gezien dan. Volgens de winkel waar ik mijn spullen gekocht heb kan dat niet, maar ik wil het even zeker weten ik woon namelijk op een flat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Een van de manieren om zeker geen problemen te krijgen, is zorgen dan je een hobbykamertje met uitzicht op het zuid-oosten hebt.<BR>Je schoteltje, kan dan gewoon binnen, achter het raam.<BR>Een 60cm geeft, zeker voor Astra, ook achter een raam een perfecte ontvangst.<P>Het is niet de mooiste oplossing, maar voor veel flatbewoners helaas wel de enigste...<P>groeten,<BR> Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vrienden,<P>Het kan dus wel degelijk verboden worden, ik las laatst een artikel over een man die een schotel wilde plaatsen op de gallerij van de flat waar hij woonde. Iedereen was van mening <BR>dat die man in zijn recht stond omdat je tenslotte vrij bent om te ontvangen wat je wilt. De rechter oordeelde echter anders, op de kabel was voldoende aanbod om informatie te verkrijgen ook voor onze "buitenlandse" Nederlanders (kabelmaatschappijen zijn verplicht bepaalde zenders door te geven). Verder ontsierde de schotel het aanzicht van de flat waar de man woonde en werd het hem dus verboden een schotel te plaatsen. <P>Als ik Vega was zou ik gewoon naar de WBV stappen en het probleem uitleggen, over het algemeen doen ze hier niet zo moeilijk over. Bij ons hier in Oosterhout in elk geval niet. <P><BR>Grtz. Roscoe laugh.gif" border="0sleep.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke fluit voor die rechter!<BR>Als deze man in hoger beroep was gegaan en het wetboek er bij had genomen dan had deze de rechter onder de tafel kunnen l*ll*n!.<BR>De rechter mag nooit en te nimmer verbieden om een schotel te plaatsen.<BR>Deze rechter is dus buiten zijn boekje gegaan.<BR>Dus gelijk een advocaat onder de armen en aanvechten die hap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...