Ga naar inhoud


Voetbal fans: zo kan het dus ook!


Neptunus

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: edbe
de echte voetbal fans van een club gedragen zich gewoon,
het zijn gewoon een paar stelletjes hersenloze werkelozen die het voor de andere fans verzieken.....


Toch denk ik niet bijvoorbeeld aanstaande zaterdag Twente supporters gewoon tussen Nac supporters naar het stadion kunnen lopen. Per definitie is er agressie. Zit er helemaal ingebakken.


Wat is dat toch jammer he?
Dat zou toch moeten kunnen?!!

kijk maar eens hoe fijn het gaat als we met zijn allen Sven Kramer toejuichen, maar net zo goed juichen we naar andere buitenlandse schaatsers

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast satdevil

Ik ben steward van heerenveen en vorig jaar was de beker finale heerenveen-fc twente.

Het was voor en na de wedstrijd 1 groot feest twente en heerenveen supporters liepen gewoon door elkaar heen en ook werd er evenementenbier geschonken.

Dus hier kan het ook wel alleen bij ajax en feyenoord worden zulke dingen verpest.

2009 was een echte finale dag die iedereen zeer positief heeft beleefd zowel heerenveen als twente supporters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorig seizoen naar Liverpool vs. Stoke geweest. Lekker voor de wedstrijd samen buiten het stadion vette friet met hete currysaus eten en bier drinken.

Tijdens de wedstrijd wel de gebruikelijke strijdliederen gehoord, maar na afloop weer gemoedelijk met elkaar "afmarcheren"

 

Dan kan ik me uit het Oosterpark, toen de "supporters" van de tegenpartij nog niet gescheiden waren van het thuispubliek, wel andere wedstrijden herinneren eek

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat moet er dan gebeuren willen we hier (voornamelijk in de randstad) ook zo'n sfeer krijgen?

 

Zouden het zero tolerance beleid en de voetbalwet genoeg zijn of is er meer voor nodig?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ferrarisat
laten de jongems een voorbeeld hier aannemen
ze kunnen ook gewoon in NED. kijken
b.v:heracles
herenveen
gronongen
vvv venlo
rkc
enz enz met uitzondering van ajax/feyenoord/psv


De wedstrijd RKC-Vitesse van een paar weken geleden was een verplichte buscombi, iedereen werd compleet gefouilleerd en afgeschermd naar binnen en buiten het stadion gebracht. Ik heb afgelopen zaterdag helemaal niemand gefouilleerd zien worden, een paar polizei agenten zat op een muurtje en dat was het dan.

RKC-Vitesse, man waar hebben we het over? Door dat "vee vervoer" met die combibussen werk je agressie in de hand.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: ferrarisat
laten de jongems een voorbeeld hier aannemen
ze kunnen ook gewoon in NED. kijken
b.v:heracles
herenveen
gronongen
vvv venlo
rkc
enz enz met uitzondering van ajax/feyenoord/psv


De wedstrijd RKC-Vitesse van een paar weken geleden was een verplichte buscombi, iedereen werd compleet gefouilleerd en afgeschermd naar binnen en buiten het stadion gebracht. Ik heb afgelopen zaterdag helemaal niemand gefouilleerd zien worden, een paar polizei agenten zat op een muurtje en dat was het dan.

RKC-Vitesse, man waar hebben we het over? Door dat "vee vervoer" met die combibussen werk je agressie in de hand.


hellemaal mee eens

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 010 020 en 040 hebben een groeiende stel herrieschoppers die evenementen verknallen. Van voetbal tot concerten (maasvlakte).

 

Pak je een evenement als het Judo in 010 dan was er tijds de WK in 2009 géén enkel incident. Zou het liggen aan het feit dat het geen kantinesport is, ik weet het niet maar valt wel op.

 

Om hier een voetbalstadion binnen te komen wordt je nog zwaarder gecontroleerd en in de gaten gehouden dan alle HVB's in heel Nederland, incl. de TBS-klinieken.

 

Voetbal is natuurlijk wel een sport met a-sociale bedragen voor betalingen aan transfers en salarissen. Dan heb je idd een 35.000 man nodig iedere week die de pot komen vullen.

 

Pak je bv Schaatsen er zijn sponsoren en je betaald je ticket maar je geniet van de sport, terwijl je minder ziet als op de tv. Idem dito op de TT op welk ander circuit dan ook, waar echter wel een godsvermogen aan bolide's voorbij razen.

 

Helemaal een tegenstelling om terug te komen op de a-sociale salarissen is de American Football en Superbowl. Dat is één grote feestelijke happening.

 

Als de WK echter gespeeld wordt zijn alle 010, 020 en 040 ers elkaars grootste vrienden.

 

Tijd voor een verbod op voetbalsupporter kledij en attributen.?

 

Als het om het Oranjegevoel gaat met voetbal is Nederland een voorbeeldnatie, maar zijn ze in onderlinge competitie dan is het één slagveld, binnen en buiten het stadium die zich langzaam uitbreid over andere evenementen.

 

Nederlandse_vlag_halfstok.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Het relaas van Beenhakker gisteren op de TV, was erg duidelijk, waarom enkelingen (plm.2 a 300) de voetbalwedstrijden kunnen verzieken.


En dan te weten dat justitie aardig in beeld heeft om wie het gaat. Naar een strafkamp sturen dat zooitje.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Maar wat moet er dan gebeuren willen we hier (voornamelijk in de randstad) ook zo'n sfeer krijgen?

Zouden het zero tolerance beleid en de voetbalwet genoeg zijn of is er meer voor nodig?


Dat heeft het in landen als Engeland, Duitsland en ik geloof Hongarije of een ander oostblok land opgelost.

Probleem is dat men het steeds bij de clubs neerlegt terwijl de regering hiervoor moet optreden. Die hooligans lachen zich ziek in Holland want als je gepakt wordt wat dan... De clubs kunnen vrij weinig doen behalve verantwoording nemen voor in de stadions, tot op zekere hoogte, daarbuiten moet echt politie optreden. Dit gebeurt bij alle evenementen, maar alleen bij voetbal wordt er over geklaagd.

Er moet gewoon keihard opgetreden worden tegen de relschoppers, stadion verboden voor het leven door heel Europa, meldplicht voor 5 tot 10 jaar in voetbalweekenden en Europese voetbal avonden, of je club nou wel of niet speelt, hoge geldboetes, taakstraffen en uiteindelijk gevangenisstraffen.

Dan ben je er zo van af. Je scheidt dan langzaam nu de hooligans van de fans en nieuwe generaties hooligans zullen daardoor niet meer opstaan. Buiten dat er weer meer mensen naar het voetballen toe zullen gaan en dit dus weer beter is voor de clubs en uiteindelijke de hele economie.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: ferrarisat
laten de jongems een voorbeeld hier aannemen
ze kunnen ook gewoon in NED. kijken
b.v:heracles
herenveen
gronongen
vvv venlo
rkc
enz enz met uitzondering van ajax/feyenoord/psv


De wedstrijd RKC-Vitesse van een paar weken geleden was een verplichte buscombi, iedereen werd compleet gefouilleerd en afgeschermd naar binnen en buiten het stadion gebracht. Ik heb afgelopen zaterdag helemaal niemand gefouilleerd zien worden, een paar polizei agenten zat op een muurtje en dat was het dan.

RKC-Vitesse, man waar hebben we het over? Door dat "vee vervoer" met die combibussen werk je agressie in de hand.


Daar is het in de loop der jaren helaas naar gemaakt door een kleine groep malloten. Echt fans zijn hiervan de dupe en hierdoor gaat opa niet meer met kleinkind naar een potje ballen kijken. Uitroeien met harde hand dit fenomeen en we kunnen allemaal gewoon lekker door elkaar heen zitten en een beetje dollen terwijl we gezamelijk van onze hobby genieten.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Busje komt zo
Het is toch te zot voor woorden.
Als morgen Ajax wint, moet ik extra werken, omdat ze rottigheid verwachten in de stad.
Daarom hoop ik dat ze verliezen. Dan kan ik lekker thuis blijven.
Hoe zijn mijn kansen eigenlijk (ik heb geen verstand van voetbal)?


Dan hoop ik dat je lekker thuis kunt blijven :D

En je kansen zijn goed, als de koplopers doen wat ze moeten doen, kun je lekker thuis blijven

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen gaat er zo gemakkelijk van uit dat Twente wel even wint in Breda, en overigens ook dat Ajax wel even wint in Nijmegen.

 

Maar dat is een voetbaldiscussie en die leidt hier steeds tot problemen.

 

Wel kunnen we vaststellen dat de echte voetballiefhebber ernaar uitkijkt morgen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: Busje komt zo
Het is toch te zot voor woorden.
Als morgen Ajax wint, moet ik extra werken, omdat ze rottigheid verwachten in de stad.
Daarom hoop ik dat ze verliezen. Dan kan ik lekker thuis blijven.
Hoe zijn mijn kansen eigenlijk (ik heb geen verstand van voetbal)?


Dan hoop ik dat je lekker thuis kunt blijven :D

En je kansen zijn goed, als de koplopers doen wat ze moeten doen, kun je lekker thuis blijven


morgen lekker thuis blijven en feest in twente

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...