Ga naar inhoud


TV bedienen met de afstandbediening


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik heb in de woonkamer een DM8000 en in de slaapkamer een DM7025, het komt vaak voor dat ik 's-avonds een serie zit te kijken die ik in bed even af wil kijken. En dan loop ik tegen de beperking aan dat de 7025 geen HD signaal kan verwerken. Dus vandaar de belangstelling voor een Vu+ Duo.

 

Maar mijn vrouw moet de zaak ook nog kunnen bedienen, vandaar de vraag: kan je met de afstandbediening van de Vu ook de TV bedienen zoals bij Dream? Of hebben jullie twee afstandbedieningen nodig?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de afstandsbediening van de VU+ Duo kun je helaas de TV niet bedienen. Je zou kunnen overwegen om een logitech harmony remote te nemen dan kan het wel want die kun je de commandos leren van de VU+

 

Ik heb het hier nu ook zo en het werkt perfect zelfs mijn vrouw kan er mee werken

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een harmony one remote met VU+ en werkt perfect. Zelfs de vrouw heeft er geen problemen mee. Alleen is het soms wat uitzoeken indien je met macro's wil werken met de harmony maar om gewoon apparaat per apparaat te bediennen is kinderspel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...