Ga naar inhoud


Eredivisie live


Gast miesje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar weer even terug on topic.

 

Ik duim er ieder weekend weer voor, dat CD tijdig overschakelt van Sport 1.2 naar Eredivisie Live 2. Dan valt er in ieder geval tussen 2 kanalen te zappen.

 

Gaat niet altijd goed.... laat ze dus eerst maar eens met een volwaardig 2de kanaal komen voor aan een 3de en/of 4de te beginnen.

 

Voorlopig zit ik nog 49 minuten te duimen.

 

Gr

JeDeJe

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nylez
Erger, met alleen EDlive 1 en 2 op de schotel, kan men nu niet volledig live naar FC Twente kijken, omdat men schakelt op kanaal 1 en op kanaal 2 Ajax uitzend. Prutsers. #$#$)$#) Niet over nagedacht daar....

Ja leuk live tribune beelden :D

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ECV wordt doorgegeven door C+ maar is een ander bedrijf.

Misschien dat je daar moet zijn gezien de programering.

 

Hoe de programering had moeten zijn:

 

ECV 1 - Twente

ECV 2 - Ajax

ECV 3 - iedere andere wedstrijd live

ECV 4 - schakel kanaal

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar blijven we nu met derde rangs clubjes op 3.

Notabene de NEDERLANDSE KAMPIOEN was op 333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333.

 

En dan zo`n tweede plaatsje op 2 (wahahahahahahahahahaha)

 

Nou kom maar op met eredivisie 3 op CD.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt hier trowuens constant gesproken over ECV als men het denkt te hebben over EreDivisie Live.

 

Iemand een idee waar dat ECV voor staat?

Bij Eredivisie Live hebben ze het namelijk over Eredivisie Live.

Zo ook bij andere providers.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik toch nog kabel want zodra de andere 2 er ook op zitten gaat de kabel de eur uit.

Schotel heb ik op de camping ook wat aan en dubbele abo`s is toch te gek.

Maar ik heb dan niet het merendeel op 11111111111111111 gezien ik heb alles op 3333333333333333333333333333333 gezien.

Wat ik wil met deze discussie is dat cd ziet dat er behoefte aan de andere 2 kanalen is.

Als een andere vind dat hij dat niet nodig heeft dat is zijn ding maar wel erg egoistisch om voor de anderen te gaan beslissen van "dan kijk je toch lekker niet".

Kom op hé , ALs een club van mij altijd op 1 of 2 zou komen zou ik nog wel willen dat de andere 2 er bij kwamen.

Iedereen mag zijn club zien.

Het haat dragen naar andere mensen toe omdat ze voor een andere club zijn vind ik echt niet kunnen.

Ik vind dat een voetbal mentaliteit hoort te zijn dat men in het stadion voor een club is en na die tijd toch gezellig met de concurent zou moeten kunnen kletsen van nou gefeliciteerd met jullie winst.

Eigenlijk waren wij beter maar pech gehad enz.

Man de voetbal is er voor de gezelligheid voor supporters , die verdienen er toch niets mee of de club verliest of wint.

Daarom zeg ik , kom op met die 2 kanalen en laten we verder niet meer zeiken van hoeft van mij niet en wat een derderangs clubje heb jij.

Flauw hoor.

Gelukkig hoort mijn club toch in het eerste rijtje thuis en staat toch aardig dicht bij AZ (hehe).

Nou genoeg gekletst en laat komen die kanalen.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik begrijp werkelijk niet hoe dit soort verbale voetbal hooligans het steeds weer voor elkaar krijgen een volledig normaal topic om te toveren in een voetbal hooiligan topic.

 

Laat die voetbal fan discussies a.u.b. achterwege.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ECV = Eredivisie Carnavals Vereniging.

 

Heb het abonnement vorig jaar opgezegd omdat topclub NAC heel vaak op kanaal 3 was te bewonderen.

 

Kijk nu via internet met nog slechter beeld.

2 kanalen extra en ik ben weer van de partij (zou er zelfs 15 euro voor over hebben)

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...