Ga naar inhoud


[Release!] OpenPLi - morgen met nieuwe kernel - flash nodig


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Catastrofus

Bij een opname (vanavond) van Discovery HD (ziggo, storm chasers) krijg ik nog steeds om de +/- 15 seconden een hele kleine freeze in beeld. Even wat blokjes en dan gaat ie door.
Morgen maar eens updaten en kijken waar we dan staan.

Gert.



Zijn dat weer die NFS hiks? Mount even met CIFS en maak eens een testopname met CIFS. Bij mij lopen de HD opnamen via NFS op de NAS vlekkeloos. Eén van de redenen dat ik het nu zo maar even laat zoals het is.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

Yep, dezelfde nfs hiks alleen dan minder opvallend.

Maar ik ga vanavond eerst maar even updaten en kijken hoe het dan gaat.

 

Gert.

 

 

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Catastrofus

Bij een opname (vanavond) van Discovery HD (ziggo, storm chasers) krijg ik nog steeds om de +/- 15 seconden een hele kleine freeze in beeld. Even wat blokjes en dan gaat ie door.

Morgen maar eens updaten en kijken waar we dan staan.

 

Gert.

 

 

Zijn dat weer die NFS hiks? Mount even met CIFS en maak eens een testopname met CIFS. Bij mij lopen de HD opnamen via NFS op de NAS vlekkeloos. Eén van de redenen dat ik het nu zo maar even laat zoals het is.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik gebruik de Magic HD skin ook maar kwam gister nog een crash bij het maken van een settingsbackup tegen. Zou die er ondertussen ook al uit zijn?

Bovendien heb ik nog een probleem met het moven van opnames vanuit de movie-list (movie-list -> opname selekteren -> groene knop -> Anders... -> en dan kom je op een scherm waar ik niets mee kan. Zal vanavond wel eerst even weer updaten.

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

FP upgrade nodig van versie 5 naar 7 zegt het upgrade proces vandaag 19-05-10 om 12:30.

Info geeft aan dat het een versie van 17-05- master is, klopt dat allemaal?

De Dmm-skin wordt wel nu ondersteund lijkt het, hoefde niks meer te veranderen in ieder geval.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: luke-san
Vandaag nog eens een software update gedaan en nu kan ik blijkbaar terug in het 'netwerk' menu

Hier nu ook weer , alleen WIFI setup werkt nog niet,die loopt vast als ik ADAPTER instellen kies .

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Yep, en ook de enigma crash bij het maken van een settings backup. cool

Alleen nu bij het moven van een opname, vanuit de movielist naar een subfolder op de nas, tuur ik nog in het duister. Of ik doe iets fout of er klopt iets niet.

 

Gert.

 

 

Origineel bericht van: MiLo
En de "download" crash is er nu ook uit.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even geprobeerd maar hier geen geen groen scherm na herstart van cccam, ik heb hem wel geupdate vandaag. Wat me enkele dagen wel opvalt is dat de Magic HD skin een gewoon logo van Ned1 HD laat zien terwijl DreamTV HD een keurige 'Ned1 HD' picon laat zien.

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus
Ik gebruik de Magic HD skin ook maar kwam gister nog een crash bij het maken van een settingsbackup tegen. Zou die er ondertussen ook al uit zijn?


Die is eruit.

Citaat:
Bovendien heb ik nog een probleem met het moven van opnames vanuit de movie-list (movie-list -> opname selekteren -> groene knop -> Anders... -> en dan kom je op een scherm waar ik niets mee kan. Zal vanavond wel eerst even weer updaten.


Ja sorry, da's er nog een van Dream, kreeg ik gisteren ook nog op m'n kop van de vrouw.

Het grote geheim van dat scherm:
- Druk op "Bouquet+" om naar het bovendeel te gaan.
- Wijs de directory die je hebben moet aan, maar druk op groen en niet op OK.

Gelukkig hoef je dat gedrocht maar een keer op te roepen, en daarna komt je keuze in de gele knop lijst erbij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat aanwijzen is nu net het probleem, ik zie geen dirs...

 

ml1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit is een leuke clip trouwens... smirk

 

Die dirs onder in het scherm stonden er al voor <bouqet +> gedrukt te hebben.

Na het indrukken van <bouqet +> veranderd er niets zichtbaars op het scherm.

 

Gert.

 

Origineel bericht van: MiLo
- Wijs de directory die je hebben moet aan, maar druk op groen en niet op OK.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...