Ga naar inhoud


decoder keuze


Gast

Aanbevolen berichten

Wie geeft er een advies voor een decoder?<BR>Heb nu een plips en een dvb kaart in pc (zonder ci)<BR>Ik moet de plips terug geven dus die raak ik kwijt..Wie heeft er ervaring met tv kijken via een dvb kaart met CI interface erbij?<BR>Loont het de moeite om er een ci interface bij te kopen ipv een losse decoder ? En als niet> dan welke decoder om zoveel mogenlijk van die astra af te plukken ? proggen kaart geen probleem (dankzij forum smile.gif" border="0 )<BR>alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Steven,ik persoonlijk zou voor de Humax 5400 gaan,hij is een beetje duurder dan de doorsnee door canal+ goedgekeurde ontvangers maar heeft vele mogelijkheden.Lees de diverse Hummie topics op de boards maar eens,zul je zien dat het niet zo'n verkeerde keus is.Maar als je alleen wilt kijken dan voldoet een Nokia of Pioneer(canal+ bakken)prima.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steven,<P>Ik heb de technotrend DVB kaart met CI Interface en ook een humax, ik kan hetzelfde ontvangen op de DVB-kaart, heb ook een season eraan gehangen met wallbanger en dan lukt het me ook om in mijn s*ca cam mijn s*ca kanalen open te zetten dus wat dat betreft geen verschil.<P>Als je echter met DS9 e.d. wilt spelen is de Hummie natuurlijk het speeltje bij uitstek smile.gif" border="0smile.gif" border="0<P>Maar misschien als je een allcam in de ci houder propt dat de dvb kaart dat ook nog kan (heb geen allcam hier dus kan ik niet testen frown.gif" border="0 )<P>Hoop dat je wat aan deze info hebt!<P>Mzzl,<P>cube

Link naar reactie
Delen op andere sites

thankz cube for the info but ik snaps er nietz van ?? lol je info roept meer vragen op smile.gif" border="0<BR>want euuh snap er niets van solly, wat is een season ? is dat die SI ? en wallbanger?<BR>en een allcam is zekers een ci kaasrt waar je s*ca & de rest mee can decode als je de juiste kaart er maar in ploft?<BR>is het schakelen van kanalen ook zo traag bij jouw op je pc ?<BR>alvast bedankt weer<BR>steve

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...