Ga naar inhoud


Irdeto freecam


Aanbevolen berichten


Ja en nee.

de irdeto 1.05 is alleen te gebruiken voor Irdeto kaartjes, en (bijna) niet om te programmeren naar een andere coderingsnorm laat staan naar "allcam" waarin je 5 in 1 kaartjes stopt.

 

De Irdeto Freecam 2.018 accepteert Irdeto, Betacrypt, en natuurlijk Fun 5 in 1 kaartjes. Helaas zijn deze modules nogal schaars, en daardoor duur.

De Magic Module is op dit ogenblik de gedoodverfde opvolger van de Irdeto Freecam.

 

Verder is je irdeto 1.05 module EENMALIG om te programmeren naar bv. Alphacrypt (irdeto en betacrypt), seca 1.04 of 1.05 etc. etc. als de software die je erin wilt hebben gebaseerd is op de SCM Euro-CI hardware.

Dit is eenmalig, dus bedenk heel goed wat je wilt voordat je je module omprogt.

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt prutsie voor je uitleg

ik ben ook in het bezit van enkele magic cams ...echter deze doen het niet goed

in mijn manhattan 2500 2xci ..een suggestie was deze te patchen met softare van de fortec (komt uit dezelfde fabriek)oude versie

dan is ie irdeto embedded en via een gewone irdeto model kan dan een 5in 1 gebruikt worden...het liefst maak ik gewoon gebruik van een mm en laat zowel de mm en ontvanger in de originele staat ...of heb jij een andere oplossing!

bedankt alvast voor je antwoord!

only go for the best!PLI

2x DM800HDse en 1x DM500HD

2x Multytenne schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet helemaal niets van deze ontvangers, maar als het met een softwarepatch is op te lossen zou ik dat zonder meer doen, of laten doen als je het risico niet wilt nemen met een overleden ontvanger te komen zitten. Er zijn genoeg goede sathandelaren die voor een paar centen je ontvanger van nieuwe software voorzien. het risico ligt dan ook niet bij jou.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...