Ga naar inhoud


[TF7710PVR] HDD gedrag TF7710HDPVR


HDfanaat

Aanbevolen berichten

Heb gisteren een interessant bericht gelezen op het Duitse Topfield forum dat waarschijnlijk een verklaring is voor het HDD probleem dat kortgeleden bij mijn 7710 optrad. Ik had nl. een mooie documentaire opgenomen van Servus HD, echter bij het afspelen stopte de HDD na ca. 2 min. steeds op hetzelfde punt, werd de receiver uitgeschakeld en daarna vanzelf weer opgestart. Ik weet zeker dat het complete programma opgenomen was ( bestand ca. 5.5 GB ). Uit het Duitse forumbericht heb ik nu begrepen dat er 2 oorzaken kunnen zijn voor dit gedrag : 1e kan de titel v/h opgenomen bestand te lang zijn, 2e worden geen vreemde lettertekens herkend. Waarschijnlijk is het laatste de oorzaak geweest omdat er een Duitse "Umlaut" in de titel voorkwam. Men kan dit probleem voorkomen door de titel te veranderen in gewone leestekens. :)Overigens was dit gelukkig maar een incident, de HDD werkt verder feilloos. Het leek mij alleen nuttig om zoiets te melden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kan nu bevestigen dat bovenstaand verhaal geen aprilgrap is of zo ! Na een programma ( via EPG ) opgenomen te hebben met een vrij lange titel ( en enkele "vreemde" leestekens ) stopte de opname bij het afspelen na ca. 2 minuten en werd de receiver uit- en weer ingeschakeld. Pas na het aanpassen v/d titel kon ik de opname gewoon helemaal afspelen. Dus raar maar waar !

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...