Ga naar inhoud


ergert u zich ook


Gast

Aanbevolen berichten

Ik moet constateren dat er enkele zijn die om de meest serieuze vragen grappig bedoelde opmerkingen plaatsen, niet zeggende antwoorden geven etc.<BR>Kritiek is goed heb ik ook gekregen niet leuk doch wel goed bedoeld met ook een kern van waarheid. Doch mensen stellen hier vragen om een normaal antwoordt te krijgen en betweters en grappenmakers sitten vlgs mij op de verkeerde site. niet iedereen begrijpt alles direct en de meest ervaren deskundige is ook een keer met ontwetenheid begonnen. k dacht dat dit een site was om elkaar proberen te helpen en niet zo als ik het zie op zijn amsterdam gezegd elkaar in de zeik te nemen. dat wil niet zeggen dat er geen grapjes gemaakt kunnen worden maar laat een ander wel in zijn eigen waarde.<BR> <BR>THeo<BR>Nisa@planet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is niet zo zeer dat we nooit willen helpen ofzo, maar als je een vraag als deze ziet staan: "hoe kan ik gratis anal - kijken met mijn gw'tje". <P>Dan hebben wij zoiets van, hier ben je aan het verkeerde adres!<P>De meeste mensen die geen antwoord krijgen of een flauw antwoord , zijn de mensen die voor niets naar anal - willen kijken. <P>Bedmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of mensen die niet de moeite nemen om even het board doorlezen om te kijken of hun vraag al niet 100x eerder is gesteld.<BR>De meeste vragen zijn zo langzamerhand wel gesteld en kun je vast wel ergens terug vinden op het board.<P>Was dit een serieus antwoord of niet?<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt allemaal maar toch wil ik vragen het "afzeiken" aan de moderators over te laten. Als iemand een vraag stelt die voor jouw gevoel onnodig was of alleen bedoeld is om gratis te kunnen kijken, laat deze dan gewoon onbeantwoord en wacht een eventuele reactie van een moderator af.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mij nou ook uit het hart geschreven D.B. en Toxic. <BR>Toch kunnen die reakties uit frustratie ook wel humor zijn, lees maar eens het topic dat ik zojuist in het Nieuws en Informatie Forum heb geplaatst laugh.gif" border="0 <BR>Maar inderdaad, je moet oppassen dat een sat-forum niet verzandt in afzeik-forum want daar heeft niemand wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gratis kijken is toch zowiezo onmogelijk dacht ik je hebt bij mijn weten toch altijd nog nodig ontvanger tv kaartjes enz of kun je dit alles ergens voor niets krijgen want dan had ik ook graag dat adres eens gekregen.<P>greetz en bij mij is alles betaald en was het helaas niet gratis.<BR>ps kijken bij de buren was onlangs gratis of nee niet toch want ik bracht drank mee. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@casj<P>Dat is natuurlijk onzin. Gratis kijken wil zeggen dat je zonder abonemment naar zenders kijkt waar je normaal voor moet betalen. Of je nou 700,-- of 25.000,-- aan apparatuur hebt staan, blijft het gratis kijken.<BR>Als wij duidelijk merken dat het iemand alleen om het gratis kijken te doen is zullen wij deze persoon <B>niet</B> verder helpen. Als wij ook aan het bericht op kunnen maken dat de betreffende member niet gelezen heeft of duidelijk blijk geeft dat hij niet op de hoogte is van onze regels wordt deze member daar op duidelijke wijze op gewezen. Wij krijgen iedere dag tientallen emailtjes van mensen die willen dat wij ze files opsturen of vertellen hoe ze gratis kunnen kijken en daar doen wij <B>niet</B> aan mee. Er staat notabene duidelijk op de plek waar onze e-mail adressen staan dat wij dergelijke e-mail niet beantwoorden. Sterker nog: Dat wij dergelijke e-mail niet eens willen ontvangen! <BR>Ik weet zeker dat als iemand zijn bericht duidelijk formuleerd en blijk geeft zelf eerst wat geprobeerd te hebben en minstens de stof probeerd te begrijpen, wij deze persoon <B>nooit</B> af zullen zeiken.<BR>Wij worden wel moe van alle vragen die onnodig gesteld worden en zullen vanaf vandaag die vragen gewoon niet meer beantwoorden en indien nodig sluiten.<BR>Dan kunnen deze mensen zich in ieder geval niet meer afgeblaft voelen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen begint op het nulpunt, om vandaar uit kennis te vergaren en daarmee weer andere beginners te helpen.<BR>Als ik mijn internetkosten zou verbrassen aan abo's , waren alle kanalen vrij op mijn Nokia.<BR>Het Sat4all board is een uitstekend board, laten we het zo laten.<BR>Van mijn kant zal niemand keys ontvangen om coderingen te kunnen vrijschakelen maar afzeiken zal ik ook niet kunnen.<P>Groeten aan alle members en deputy's, laten we het board groot houden.<BR> wink.gif" border="0wink.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet constateren dat k wel wat heb losgemaakt met mijn opmerking.<BR>ZOals aan alles zittener twee kanten en de groep die zegt wij zijn er niet voor om illigale praktijken te promoten danwel toe te lichten heeft gelijk.<BR>DE andere groep is degene die na uren zoeken en proberen er niet meer uit komt en graag een advies wil.<BR>Het is et zoals in mijn beroep de boekhouding is voor de zaak doch de fiscus kijk er graag in om ook iets te weten.<BR>Het blijft natuurlijk een spel van kat en muis van menig member zit natuurlijk niet te puzzelen om de televisie uit te laten.<BR>Echter als je bezig ben je hobby illigaal uit te buiten met verkoop van kaartjes etc. dan heb ik er geen enkele moeite mee dat alles wat je hiervoor gebruikt in beslag wordt genomen. Je werkt zelf ook niet voor niks.<BR>Het ging mij alleen maar om dat we aardig ble ven tegenover elkaar en het ontaard nu in een discussie over wel of niet gratis kijken. Ik zelf ben ook op mijn nummer gezet opelijk op dit board en degene die schreef waar is meneer den blanken mee bezig en weet hij wel waar hij mee bezig is had uiteindelijk groot gelijk.<BR>Dit werd gesteld in bewoordingen waarvan uitging kijk nog iets verder zonder dat het <BR>grievend dan wel beledegend was<P>Groeten,<P>Theo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...