Ga naar inhoud


[TF5500PVR] EPG via 3PG??


robje

Aanbevolen berichten

Na een fikse crash van m'n topfield moest ik helemaal opnieuw beginnen met de boel opzetten. Helaas was ik echt alles kwijt.

 

Dus alle tap maar weer gedownload en op de topfield gezet.

 

Onderstaand alle tap's en de volgorde er van

- tap commander

- EPG upload (3.25)

- 3PG (1.29)

- Mediamanager

 

Gelukkig had ik de EPG_upload.ini nog wel van de oude ontvanger. Vol goede moet alles er op gezet. Nu na een paar uur prutsen nog steeds geen EPG data in 3PG.

 

Alles zo gedaan als Henk Puister heeft omschreven.

 

Ik weet het niet meer. Kan iemand hier een stap voor stap handleiding plaatsen zodat ik ver kan komen.

 

p.s. heb het forum al behoorlijk doorgespit en allerlei dingen geprobeerd, geen resultaat.

epg_upload.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inmiddels heb ik wel de volledige eit-epg in 3pg staan. Gelukkig echter wil ik nog steeds graag de files van Henk Puister gebruiken voor de programma informatie. Deze is veel completer dan de eit-epg.

 

Iemand nog een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je epg_upload.ini is niet goed frown.

 

Er missen dos-regeleindes op verschillende regels.

Aantal zenders staat op 56 terwijl er maar 19 zenders zijn genoemd.

 

Ik heb het zover mogelijk aangepast cool. Ik laat het uitproberen aan jou over laugh.

 

Als dit niet lukt, kun je een correcte versie van mijn site halen. Wel binair overhalen, niet als tekst, omdat dan de regeleindes aangepast worden.

epg_upload.ini.zip

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik 3pg naar alle tevredenheid, wel versie 1.28 . Het klopt dat het installeren een drama kan zijn. Het is dan trouwens aan te bevelen om volledig opnieuw te beginnen.

 

Citaat:
wat kun je je nog meer wensen

 

Wat dacht je van automatische opnames?

Of een herinnering wanneer een programma begint?

Of het in 1 venster zien wat er op meerdere zenders draait?

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.29 werkt zeer slecht bij mij.

Te weinig memory lijkt me.

(ik heb de TF5000).

 

1.28 werkt wel maar het installeren is inderdaad een drama.

 

Ook epg uploader (de tap) geeft bij mij problemen.

Ik heb een tijdje goede instellingen gehad (de eerste regels in de .ini) die werkten maar met de 1.29 installatie ben ik mijn vorige epg uplaoder.ini kwijt geraakt.

Om weer de goede instellingen te vinden is het een lang testen.

Jouw instellingen in epgupload.ini geven een crash op mijn TF.

 

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op bij het herplaatsen van taps!

De opstartvolgorde is ook zeer belangrijk als je meerdere taps gebruikt. Bij een verkeerde volgorde kan de TF vastlopen.

 

Om de tgd files te gebruiken kan je het best het programma tvguide2topfield gebruiken. Dan heb je de tap epg_uploader niet meer nodig.(wel epgupload.ini!)

 

3pg laat je dan de TGD files inlezen.

 

Het is mij ook nog niet gelukt om probleemloos de EIT-epg te gebruiken in combinatie met 3PG. Iemand wel???

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt bij mij probleemloos met 3pg/EIT-epg. Heeft wel de nodige tijd nodig om in te lezen omdat de EIT epg constant aangevuld wordt.

 

Ik gebruik de TGD files van Henk erbij voor de Engelse zenders en de "Tsjechische" zenders en je krijgt een echt complete epg. (voor zover het dat al niet was !).

 

Het enige wat bij mij niet werkt is de scan. Deze duurt enkele seconden en dan stop deze weer. Waarschijnlijk een 3pg geheugen probleem. Na het verwijderen van de 3pg epg data werkt de scan wel. Ik vraag me dus af of een dagelijkse scan wel zin heeft.

 

ps. Henk, kun je Eurosport 2 weer in je lijst opnemen ??

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...