Ga naar inhoud


aanvullende vraag zeetv


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb alle topics betreffende zeetv nagezocht doch kom er niet uit.<BR>in picbinded is de provider zeetv niet opgenomen.<BR>tevens bij de chandel id kom ik de provider met de oc, od, oe key niet tegen te minste niet in de lijst van d.city<P>Waarschijnlijk om dat dit een hindoestaanse zender is.<P>wie wil en kan mij even iets verder op weg helpen.<BR>ik gebruik een nokia 9200 met docter overflow<BR>en een goldwaverprogammer vor goldcard.<P>Zeetv zend uit op de hotbird in irdeto.<BR>in afwachting van en reactie met vriendelijke groet,<P>theo<BR>Nisa@planet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi<P>Zee Tv staat ook in de settingslist van mijn Humax.<BR>sateliet Hotbird<BR>provider SCT<BR>frequentie 12475 horizontaal H sr 27500 3/4<BR>vpid 910 apid 911 pcrpid 910 pmtpid 259<P>Hij is hier echter ook gecodeerd.<BR>Maar ik kan hier de epg met programma info wel zien.<P>Misschien kan je hier wat mee <P>grtn

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by DiGiTaAl:<BR><STRONG>Hoi<P>Zee Tv staat ook in de settingslist van mijn Humax.<BR>sateliet Hotbird<BR>provider SCT<BR>frequentie 12475 horizontaal H sr 27500 3/4<BR>vpid 910 apid 911 pcrpid 910 pmtpid 259<P>Hij is hier echter ook gecodeerd.<BR>Maar ik kan hier de epg met programma info wel zien.<P>Misschien kan je hier wat mee <P>grtn</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>dank, dit kan ik ook ontvangen doch nu wil ik iets mer zien dan de epg wie weet nog iets meer.<P>theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...