Jump to content

aanvullende vraag zeetv

Guest

Recommended Posts

ik heb alle topics betreffende zeetv nagezocht doch kom er niet uit.<BR>in picbinded is de provider zeetv niet opgenomen.<BR>tevens bij de chandel id kom ik de provider met de oc, od, oe key niet tegen te minste niet in de lijst van d.city<P>Waarschijnlijk om dat dit een hindoestaanse zender is.<P>wie wil en kan mij even iets verder op weg helpen.<BR>ik gebruik een nokia 9200 met docter overflow<BR>en een goldwaverprogammer vor goldcard.<P>Zeetv zend uit op de hotbird in irdeto.<BR>in afwachting van en reactie met vriendelijke groet,<P>theo<BR>Nisa@planet.nl

Hoi<P>Zee Tv staat ook in de settingslist van mijn Humax.<BR>sateliet Hotbird<BR>provider SCT<BR>frequentie 12475 horizontaal H sr 27500 3/4<BR>vpid 910 apid 911 pcrpid 910 pmtpid 259<P>Hij is hier echter ook gecodeerd.<BR>Maar ik kan hier de epg met programma info wel zien.<P>Misschien kan je hier wat mee <P>grtn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by DiGiTaAl:<BR><STRONG>Hoi<P>Zee Tv staat ook in de settingslist van mijn Humax.<BR>sateliet Hotbird<BR>provider SCT<BR>frequentie 12475 horizontaal H sr 27500 3/4<BR>vpid 910 apid 911 pcrpid 910 pmtpid 259<P>Hij is hier echter ook gecodeerd.<BR>Maar ik kan hier de epg met programma info wel zien.<P>Misschien kan je hier wat mee <P>grtn</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>dank, dit kan ik ook ontvangen doch nu wil ik iets mer zien dan de epg wie weet nog iets meer.<P>theo

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.