Ga naar inhoud


[7141 HD] weergave klok in standby stand


liberator1943

Aanbevolen berichten

nee dat heb ik nog niet gedaan maar moet je dat dan altijd doen na een update? en hoe gaat dat precies als je dat tenminste snel kan omschrijven hoef ik niet eerst weer in de beschrijving op te zoeken

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja dank je heb ik ondertussen ook al gevonden ...maar dan rest me nog de vraag of 't gebruikelijk is om een fabrieks herstel uit te voeren na een update?

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Johan, ik heb geen reden om geen fabrieks herstel te doen maar ik dacht als je een fabrieks herstel doet dat dan de update er weer uit is en dat ook alle zenders weer opnieuw moeten worden ingeladen verder is mijn ontvanger n.l. nog precies zo als ik 'm heb ontvangen van m'n leverancier dus vandaar m'n eerdere vraag of dat altijd moet na een update, overigens is ook teletekst pagina 888 niet transparant ik kijk overigens nog op een oude beeldbuis tv via de scart aansluiting dus niet via de HDMI

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter informatie: ik zag bij thuiskomst dat de klok van de DSR7141 nu ineens actueel meeloopt als de ontvanger in stb staat. Vervolgens deed ik de ontvanger met de afstb. aan en er begon meteen automatisch 'n update welke ongeveer 10 minuten in beslag nam. Er zit nu versie 3.6.3 in, de ondertiteling problemen zijn nu ook opgelost alleen na teletekst terug schakelen naar gewoon beeld springt 't beeld nog wel naar 4:3. Behalve een kleine toevoeging van canal digitaal contactgegevens in 't menu heb ik geen andere veranderingen opgemerkt.

m.v.g. liberator1943 smile

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...