Ga naar inhoud


[DM800HD] Welke DiSEqc 4-/1 werkt het best met de Dreambox 800HD


dream800HD

Aanbevolen berichten


Gast DreamSat06

Mijn ervaring is dat alle 4/1 DiSEqC schakelaars (merken) prima werken met de DM800, met uitzondering van de Maximum DiSeqC Switch 4/1. Die werkte (meerdere exemplaren) bij mij niet naar behoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DreamSat06
Mijn ervaring is dat alle 4/1 DiSEqC schakelaars (merken) prima werken met de DM800, met uitzondering van de Maximum DiSeqC Switch 4/1. Die werkte (meerdere exemplaren) bij mij niet naar behoren.


de grootte versie ervan werkte vroger prima, sinds dat ze gehalveerd zijn in groote zijn ze echt bagger geworden.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DreamSat06
Mijn ervaring is dat alle 4/1 DiSEqC schakelaars (merken) prima werken met de DM800, met uitzondering van de Maximum DiSeqC Switch 4/1. Die werkte (meerdere exemplaren) bij mij niet naar behoren.


Herken ik. Waardeloze switch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diverse merken geprobeerd, steeds problemen. Alleen de Spaun werkt bij mij vlekkeloos.

 

Vreemde is dat ik onlangs een DM7025 met daaraan een vaak falende Edision switch (schakelde vaak niet van 19.2 naar 23.5) heb vervangen door een VU+duo en die werkt perfect met deze switch.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

draai zelf probleemloos met een 4/1 emp centauri switch

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SIMBAke
de diseq switch die in de multytenne zit werkt ook niet naar behoren , kheb nog steeds problemen


je kunt er misschien er ook een andere switch in zetten
kijk hier maar even

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen enkele 4/1 DiSEqC switch gevonden die probleemloos werkt op mijn DM800. Het lijkt wel of DiSEqC 1.0 gewoon niet lekker werkt op een Dreambox.

 

Wat wel fantastisch werkt is de 10/1 switch van Best of SatConn. De Dreambox instellen op DiSEqC 1.1

 

Edit: Werkt ook erg goed met een DM500

Error, no keyboard. Press F1 to continue.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...