Ga naar inhoud


welke lnb en switch


liberator1943

Aanbevolen berichten

ik heb een DSR7141 voor ontvangst nederlandse canal digitaal pakket waarmee ik aan 't testen ben, omdat ik ook de FTA op 28.2 wil moet ik m'n apperatuur aanpassen. later komt er een tweede HD ontvanger bij, nu heb ik momenteel een 64 cm triax met een canaal digitaal duo lnb en een DSR 2210, maar die is dus niet geschikt voor de 3 sat's ik wil n.l. ook de 28 erbij. de bedoeling is toekomstig met 2 HD-ontvangers te kijken. Welke goedkope lnb's zijn hiervoor geschikt en welke zeker niet? hetzelfde betreffende welke goedkope switch em welke zeker niet? indien je merken wil noemen dan graag via pm. Zijn er nog tips over de opstelling ik kan n.l. ook nog een 2e schotel bijplaatsen ik heb ook nog een kunstof triax liggen

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

ik heb toch nog 1 vraag? in de beschrijving van m'n DSR 7141 staat ondersteuning DISEQC 1.1 ,kan ik nu alleen een diseqc 1.1 aanschaffen of ook een andere bijvoorbeeld diseqc 2.0?

wat is het verschil tussen de diverse diseqc's m.v.g.liberator1943

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah... perfect bedankt vGnp dit verduidelijkt het helemaal voor mij nu durf ik de diseqc's welke ik al heb bedacht zeker te bestellen m.v.g. liberator1943

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...