Ga naar inhoud


humex echostar


Gast

Aanbevolen berichten

momenteel heb ik een strong ik zoek een andere doos wat is de beste keus humex of echostar deze laatste kan ik goedkoop aan komen namelijk ad 3000ip viaccess deze leek mij namelijk wel wat kan daar ook een aston kam in

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zijn allebei zeer goede ontvangers.<BR>Als je goedkoop aan een echostar kan komen zou ik dat zeker doen. Hier zit namelijk ook een ingebouwde positioner in.<P>Ik zou er trouwens geen Aston kam(voor je haren) in doen, maar een aston Cam of Ci. wink.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Groeten Satkeumes bavaria.gif" border="0bavaria.gif" border="0bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allebei zijn het leuke apparaten.<BR>Als ze nieuw waren zou ik voor Humax gaan.<BR>Maar ja tweedehands goedkoper?<BR>Hangt ervan af wat je moet betalen natuurlijk.<BR>en WAAROM een echostar verkopen?<BR>Altijd opletten met zoiets of het niet kapot is!<P>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

pas op voor versie 1.06 of 1.07 ik heb gehoort en gelezen (niet zelf getest) dat er een landcode in zit. (dan kan je de k's en de t's niet ontvangen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet geinteresseerd bent in analoge ontvangst kan ik je de Echostar D2510IP viaccess aanbevelen.<BR>Deze doos is technisch en qua uiterlijk identiek aan de D3000. Het enige gemis is dus de analoge ontvangst. (who cares)<BR>Zoals je wellicht weet heeft Echostar twee varianten t.w. de D3000/D2510IP (Internal Positioner) en de D3000/D2510IP viaccess.<BR>Hierbij zit viaccess reeds ingebouwd.<P>Ik heb de D2510IP viaccess dus. En ik gebruik voor SECA de Aston 1.05 cam.<BR>Ik kan nog opmerken dat de embedded viaccess in de Echostar 15 providers ondersteund en da's erg lekker kijken.<BR>Voor beiden coderingen heb ik een goldcard en ik heb echt nog nooit moeilijkheden gehad met het bekijken van de populaire kanalen.<P>Je betaald er wellicht iets meer voor dan voor de Humax (scan de berichten even over de problemen met deze ontvanger) maar bij de Echostar is het kaart erin, aanzetten en kijken. Da's dus relaxed.<P>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rvs<P>Nog even een late reaktie op jou vraag over de echostar. Probeer eerst eens voor je zelf uit te vinden wat je wilt gaan doen met je ontvanger. Het is zoals Pong38 zegt, verstandig om door de postings van verschillende boards te lopen, Je krijgt vanzelf een goede indruk van wat er met de twee grootste ontvangers (Humax en Echostar i.m.h.o.!!) mogelijk is.<BR>Je leest maar al te vaak dat kopers snel teleurgesteld zijn in de aankoop van een ontvanger en deze weer snel wegdoen. Het net staat er vol mee!!<P>Wil je veel gaan sathoppen dan is de echostar D3000IP/D2510IP een fijne ontvanger die je inderdaad niet snel zal teleurstellen.<P>Wil je echter lekker "spitten" in een doos dan is er veel voor de Humax (5400/5300)te vinden op het net!<P>Ook ik werk met een AD3000IP viacces en ben er erg tevreden mee. Aston 1.05 werkt super en viacces werk als een trein. Visiosat Bisatellite, en draaibaar een Traxx 88 cm via een diseqc geschakeld geeft uren kijkplezier, en niet alleen op de hotbird en astra !! ;-))<P>Veel succes.<P>Janhendrik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...