Jump to content

Canal + floept eruit ???

Guest

Recommended Posts

Hallo allemaal ,<BR>Ik ben nog niet zo ervaren op het gebied van het satteliet gebeuren, maar weet wel hoe ik mijn wafercards moet programmeren.<BR>Wat is nu het geval mijn kaart was ermee gestopt, dus heb ik een nieuwe file binnen gehaald en in mijn goldwaferkaart geprogrammeerd.<BR>Het is de eerste drie maanden prima gegaan en naar wens.!<BR>Trouwens ik heb het over een philips seca tuner dsp 5816<BR>Maar mooi niks zodra ik over schakel naar cannel + zegt hij na een minuut ineens stop de mastercard in de tuner!!!<BR>Geen channel + meer dus........<BR>Verkeerde file of wat?<BR>Wie heeft er een antwoord?<BR>Bijvoorbaat bedankt.

1. Ga de regels van dit board lezen (dat had je al moeten doen bij jouw aanmelding!)<BR>2. Dit is een nieuws en informatie forum!<BR>3. Dat kun je ook lezen in het forum.<BR>4. Verplaats ik dit bericht naar het juiste forum: Beginner vragen.<BR>5. Zou ik willen vragen voortaan beter te read.gif" border="0 <P>Toxic[Q]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.