Ga naar inhoud


Asscom reference ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Ik heb sinds een week een asscom sat tuner, en sinds vandaag een programmer en goldcard.<BR>Het probleem is nu dat de kaart niet wil werken ;-( als ik de kaart in de sat stop gebeurt er niets en blijft vragen naar de smartcard ;-)<BR>Ook ik heb de nieuwe eend hex`jes er op gezet maar nog steeds niets ??? {met chip-cat}<BR>Is dit een probleem van de asscom ?? of doe ik iets fout ?? alhoewel ik niet zou weten wat je fout zou kunnen doen het is toch gewoon de pic file en de eeprom file er in zetten en klaar ?<BR>Hopelijk heeft iemand een oplossing ik zou al blij zijn als die maar wat doet ;-))<P>Grtz.<P>Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan voor zover ik weet maar 1 oplossing bedenken & dat is gebruik maken van de in Nederland geldende "afkoelingsPeriode" van 8 dagen !<BR>De Ascom Reference is nl. door Vive le France+ van top tot teen beveiligd. crying.gif" border="0 <BR>Ik zou als ik U was die monsterlijke ontvanger accuut inruilen voor bv. een Humax 5400 ! Daar zult U geen spijt van krijgen !<P>Succes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik had beter moeten informeren ;-(<BR>Ik zal proberen om hem om te ruilen met bijbetaling mischien ?<BR>Maar dat zal wel niet lukken ben ik bang maar ja proberen kan altijd..<P>Bedankt voor de info<P>Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou het moeilijk zijn om hem te ruilen ?<BR>Hij bevalt toch gewoon niet! (Traag en niet geschikt voor een ( Toekomstige ) draaibare schotel) !<BR>De Humax is niet veel duurder : Fl 985.- Incl. VWB & BTW. <BR>Wel moet er een SECA CI en een C+ "smart"Card bijgekocht worden.<BR>Dat kost ca. 500.-<P>Mocht je er echt een Sathobby aan over houden, dan zijn er mogelijkheden genoeg om<BR>zonder bovengenoemde CI & C+ Kaart te kijken.<P>Zie daarvoor o.a. dit BOARD. smile.gif" border="0 <P>Succes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Vandaag terug gegaan met de ASScom en gelukkig maakten ze er geen enkel probleem van ;-)<BR>Ik heb gelijk de Humax 5400 laten komen met seca cam, {versie 1.05} <BR>Volgende x ga ik ergens anders maar shoppen waar ze er meer verstand van hebben..<BR>En ik had gewoon eerder hier moeten komen voor info ;-)<BR>In ieder geval nog bedankt voor je reactie en tip ...<BR>En nu effe afkoelen !!!<P>Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...