Ga naar inhoud


[7121 HD] Reset op History HD


Braintje

Aanbevolen berichten

Ik zit sinds eergisteren met een raar probleem. Als ik mijn ontvanger op History HD zet, dan reset deze uit zichzelf enkel op dit kanaal. Hij 'valt' uit waarna 'ini' op het scherm verschijnt. Daarna moet ik hem opnieuw manueel aanzetten. Ik kan dan alle zenders bekijken, behalve.... als ik hem opnieuw op history hd zet, want dan 'valt' hij opnieuw uit waarna opnieuw 'ini' op het scherm komt. Zolang ik niet zap naar een ander kanaal blijft mijn ontvanger op deze zender in een eindeloze loop hangen.

 

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ik heb al fabrieksinstellingen en een harde reset gedaan, maar niets helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


na 2 factory resets achter elkaar was dit probleem bij mij opgelost

 

kan nu ongestoord naar History HD kijken.

 

begint zo ongeveer standaard te worden, problemen beginnen we eerst maar weer eens met een factory reset, dan zien we wel weer verder.

 

MvG

 

Firescoob

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik had precies hetzelfde probleem!

Ik denk dat het iets te maken heeft met EPG,want dat gaat de laatste tijd nog wel eens mis,het probleem gebeurd bij mij zodra,ik op menu,programma gids druk dan geeft ie aan dat ie aan het inladen is,en dan doet history hd het niet meer.

Ook heb ik soms als ik exit op ab druk dat de decoder in zijn geheel uitschakeld heel vreemd.Hoop dat er binnenkort nog een software update komt om deze bugs op te lossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...