Ga naar inhoud


[Strong] Nieuwe Sattracker versie [8000]


interpol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: interpol
Sattracker laden, kanalenlijst + emu 1-4-2010 + patch voor de Nederlandse kaart


ik wil hem er wel inschieten Interpol.. maar werkt mijn seca3 kaart dan ook nog?
en zou je de nieuwste Emu ook willen plaatsen..ik kan hem niet vinden

Groetjes,
Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 11 maanden later...
Origineel bericht van: interpol
Nieuwe sattracker bijgevoegd.

Aanpassing: V10 Seca + CazaLog EMMs + (Nagra2 EMM DigiTV Autorrol) Viaces2.6 (Irdeto2 Canal + Hollande)

Sattracker laden, kanalenlijst + emu 1-4-2010 + patch voor de Nederlandse kaart


Sattracker laden, kanalenlijst + emu 1-4-2010 + patch voor de Nederlandse kaart

Ik ben bezig geweest om opnieuw de kanalen in te laden in mijn strong 8000 (flash 2), echter als ik bijv. canal digitaal kies, dan worden de kanalen ned1, 2, 3 rtl4 etc. niet meer ingeladen.

Wil graag opnieuw Sattracker patchen, heb echter niet de emu patch voor de nieuwe ned. kaart. Heeft u die nog in het bezit en werkt deze nog? Zijn er nog ontwikkelingen voor deze srt8000?

Dreambox DM500S

SRT8000 -> 20oem6

NOKIA 9302 -> Sattracker 4.0ENG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit probleem was er altijd al, je hebt nog geluk dat je ontvanger de andere zenders wel vind, je moet willekeurig zoeken, dan zelf een kanalenlijst maken.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo Interpol,

 

Ik probeer een oude voor dood verklaarde srt 8000 nieuw leven in te brengen.

 

Nou heb ik hem weer aan de praat met verouderde kanalenlijst.

Doordat ik de pincode niet meer weet die nodig is om kanalenlijst opnieuw in te laden, zoek ik naar de meest recente software.

 

Weet iemand hoe je de pincode kunt resetten of omzeilen?

 

Ik heb er nu versie 20 ingezet fabrikant H2Deetoo Emper0r, type 0, patch run V9B.

 

Maar middels de zoekfunctie kom ik niet veel verder meer. Het lijkt wel een uitgestorven soort.

 

Misschien kun je me iets pm of een link geven naar betrouwbare en active sites

 

ALvast bedankt,

 

Rob.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nou kijk ik weet eerlijk gezegd niet wat het verschil precies is.

Ik heb net deze "SRT8000_SatTracker_v4.0(2Flash)_b" bij een van je berichten.

Gevolg de receiver liep vast (bleef staan op "CHA") en lag de receiver in een stuip. Scrollend beeld en geen reactie op toetsen.

 

Nu is het me weer gelukt om terug te keren naar bovenvermeld systeem toestand, maar blijf problemen houden met de kanalen.

Ik heb zegmaar hetzelfde probleem als deze threat "Re: [strong] na patchen geen canal dig meer [Re: bosuil53]" van "#1877712 - 04/08/2010 10:50" zegmaar.

 

En misschien dat je aan deze info wat hebt ik heb afgelopen weekend een Triple Sat Twin van Technisat geinstalleerd en op één van die uitgangen wil ik de Str8000 monteren.

 

Groet'n Rob.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps. Ik heb net nog deze "org_firmware_8000goed.rar" ingeladen.

 

De technische decoder info luidt nu Versie 20; Fabrikant OEM 6; Type 5; Patch run 0. Kanalen toevoegen in het Menu 5.3 gaat niet en kanalen installeren 5.6 hetzelfde verhaal (pincode nodig die ik niet meer weet).

 

En instabiel tot en met. Beeld valt spontaan weg van ned 1, 2, 3 en BVN.

 

Tja hopenlijk komt het weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het laden van de sattracker "SRT8000_SatTracker_v4.0(2Flash)_b" blijft de receiver op "CHA" staan. Ook heb ik snel de reciever aan en uit geschakeld. In de loader zag je even twee nieuwe regels maar verder gebeurt er niks.

 

Terug naar de basis firmware en vervolgens deze sattracker "Complete_TVV_Merlin_seca2_by_interpol". Dit vindt ik een prettig menu.

 

Ik ontvang nu de Ned 1,2 en 3 en de fta van Duitsland. Maar BVN geeft niks en de regionalen op Astra 23,5 blijft alles zwart. Op Astra 28,5 blijft bijv. BBC 1 ook op zwart staan.

 

Ik zal nogeens de "8000_zenders" lijst invoeren met de strong Loader.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geen_idee

Ik zal nogeens de "8000_zenders" lijst invoeren met de strong Loader.


Geen verbetering krijg nu ook geen Ned 1,2 en 3 meer door.http://www.sat4all.com/forums/images/icons/default/mad.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen abo. Op de srt4355 kan ik wel een beperkt aantal regionalen ontvangen. RTVNoord bijvoorbeeld RTVDrenthe niet (die zenden volgens mij uit in mpeg4)

 

Moet ik misschien eerst iets in het menu aanpassen, want zodra van Ned 1 zap naar bijv. RTVNoord (Astra 23,5) of BBC 1 (Astra 28,5), dan verschijnt er een schoteltje in het zwarte scherm. In de display begint dan een balletje van links naar rechts te lopen.

 

Ik heb ergens een keer gelezen dat je iets op uit of in moest schakelen?

 

En de zenderlijst van "Complete_TVV_Merlin_seca2_by_interpol" is neem ik aan niet meer up-to-date. Hoe kan ik BVN bijvoorbeeld handmatig instellen/aanpassen en waar vind ik de gegevens daarvoor?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...