Ga naar inhoud


[Strong] Nieuwe Sattracker 8100


interpol

Aanbevolen berichten


Hallo,

 

De patch voor Nederlandse kaart was voor de sattracker 4.0 Merlin ready niet nodig, hoe zit dat bij deze versie? En waar kan je dan de Merlin patch voor de 8100 vinden?

 

mvrgr

Hendrik

Voorheen bekent als hondasat maar sat4all kende me niet meer onder deze naam!

=> 2x Strong 8000/8100, funke & triax 64cm schotels met duo lnb astra 19.2/hotbird 13, sattracker 4.0 <=

Link naar reactie
Delen op andere sites

De patch circuleert ergens in het zoekgedeelte.

Het forum is erg onoverzichtelijk geworden door alle type deco's door elkaar heen te gooien.

 

Dus even zoeken hier op het forum of anders wachten totdat ik tijd heb om de software aan te passen.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Eindelijk de test 8100 binnen en meteen de versie 4.0b er in geschoten.

 

Om een lang verhaal kort te maken; Interpol, weet je zeker dat deze versie oké is?

 

Wat is het probleem?

Deze SRT8100 was origineel, dus nog met versie 22.

Met de Strong loader de file SRT8100_SatTracker_v4.0_b.bin geladen en gestart.

Begonnen wordt met het flash adres b4280000 en dit loopt door tot b4320000 (lijkt mij weinig), waarna de melding "Stop Key" verschijnt en:

 

End of parallel transfer

!!!!! PLEASE SWITCH OFF THEN SWITCH ON THE DECODER

 

Ik vond het vreemd dat het programmeren zo snel ging, maar goed het is een 8100 en geen 8000 waar mijn ervaring mee is.

 

Uit- en aanschakelen leverde op het display de melding "Update error" en de box deed vervolgens niets meer.

 

Voorts de originele versie 22 weer teruggezet, box werkt en weer opnieuw geprobeerd, maar weer hetzelfde resultaat.

 

En uiteindelijk maar weer terug naar ver. 22.

 

Ik gebruik Mediabox Loader v2.0 08/00 voor Win98/NT op NT4.0 ... een versie waarmee ik mijn SRT8000 al talloze malen heb geprogrammeerd.

 

Doe ik wat fout of ligt het aan de versie? Dat laatste kan ik mij eigenlijk niet voorstellen, dus het zal wel het eerste zijn.

 

 

Grt,

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had hetzelfde

 

alles werkte nog na de tijd..geen error in het display, maar er is niets veranderd, alles is bij het oude...

volgens mij ligt het niet aan de sattracker.. toen ik de kanalenlijst erin deed..kreeg ik ook weer de melding "Stop Key" en toen de emu erin en weer "Stop Key"

 

weet niet wat er aan de hand is..maar ik laat hem zo.. ik heb ook nog zat 8000's staan die wel willen patchen

moet de 8100 maar verkopen...eigenlijk alles weg...maar ik ben nog niet zover om afscheid te nemen van onze strong

 

ik hoor wel wat interpol zegt over het verhaal "Stop Key" ik heb het nog nooit gehad

 

Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er nog geen tijd voor gehad

en de eerst komende 3 maand ben ik voor mijn werk weg,

ik hoor nog wel hoe het afloopt

 

groetjes Johannes

 

tot begin oktober

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...