Ga naar inhoud


Juiste setje


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje bezig met het proggen van een gw. kaart om deze auto-update te krijgen. <P>heb meerdere file setjes geprobeerd, maar telkens geen update,<P>zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een goed setje te sturen waar ik mijn eigen MK01 en PPUA in kan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


't is toch redelijk simpel! Vul je eigen MK1 in op Key 1 (niet Key 0) en je eigen PPUA. Klaar is Kees..Lijkt me meer op een verkapte "Mijn MK1/PPUA is dood en ik ben wanhopig"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mimisiku,<P>bedankt voor je reactie,<P>Ik begrijp dat je denkt dat het niet meer werkt, maar zo is het niet!<P>Ik probeer via picbined mijn files die gewoon werken, te voorzien van mijn eigen MK01 en PPUA, alleen deze stap lukt niet. <P>Ik prog via picbined elke 2 maanden opnieuw zonder problemen, alleen doe ik denk bij het bovenstaande proggen iets fout,<P>mischien kan iemand mij hierbij helpen,<P>Ik kom er namelijk alleen niet uit, en ik vind het van heel van andere gebruikers zeer knap dat zij altijd alles zelf weten uit te vinden ?. <P>Groeten Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben door een mede hobby satontvanger geholpen, deze heeft mij een juist setje toegestuurd.<BR>ben daar zeer dankbaar voor.<P>is er toch nog iemand die een ander ook wat gunt. <P>Groeten Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er veel meer die jou wat gunnen smile.gif" border="0 <BR>alleen het is ook een kwestie van juiste tijd en juiste plaats.<P>Denk dat je gelukkig man ben nu je het werkend hebt en kun je anderen helpen.<P>groeten Zeeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...