Ga naar inhoud


masteraprog


Gast

Aanbevolen berichten

Heb sinds vandaag een masteraprog.Dit is<BR>volgens mij hetzelfde als een mastercrd<BR>programmer.Ik gebruik chipcat2.3 en alles<BR>zoals beschreven door duwgati.Ik wil<BR>een irdeto file schrijven op een goldwafer<BR>en doe volgens mij alles zoals op zijn website beschreven is.Toch blijft het beeld<BR>zwart wat ik ook probeer.Die groene balk<BR>onderin bij chipcat met osc/wdt/pwrite/cp<BR>hoe moet dat precies staan.MOET IK SOMS NOG<BR>IETS VERANDEREN IN DE INSTELLINGEN VAN<BR>DE COMPOORT!!!!!!!!!!!!<BR>Wie helpt??? confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het wil maar niet lukken!!!!!<P>Gebruik de beamer files en heb een nokia 9500<BR>deze staat vreemd genoeg niet als geteste reciever en weet niet nu welke hex files ik moet gebruiken.Die onder de 8 prov file of die andere??????Heb nu al talloze keren de goldcard geprogd maar het beeld blijft maar<BR>zwart.Ik ben een beginner en e van alles<BR>bekeken incl. de site voor beginners.<BR>Ik krijg geen enkele foutmelding als ik<BR>de card prog.Moet ik de reciever resetten??<BR>Er is toch hopelijk wel iemand hier op dit<BR>bord die eens wil reageren!!!<BR>Beter nog iemand in de regio tilburg/ooster-<BR>hout bekend met de mastera prog waar ik<BR>misschien eens langs zou kunnen komen voor<BR>kaart programmeren.<BR>Alvast bedankt.<BR>email:dickhsb@hotmail.com<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites