Ga naar inhoud


masteraprog


Gast

Aanbevolen berichten

Heb sinds vandaag een masteraprog.Dit is<BR>volgens mij hetzelfde als een mastercrd<BR>programmer.Ik gebruik chipcat2.3 en alles<BR>zoals beschreven door duwgati.Ik wil<BR>een irdeto file schrijven op een goldwafer<BR>en doe volgens mij alles zoals op zijn website beschreven is.Toch blijft het beeld<BR>zwart wat ik ook probeer.Die groene balk<BR>onderin bij chipcat met osc/wdt/pwrite/cp<BR>hoe moet dat precies staan.MOET IK SOMS NOG<BR>IETS VERANDEREN IN DE INSTELLINGEN VAN<BR>DE COMPOORT!!!!!!!!!!!!<BR>Wie helpt??? confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het wil maar niet lukken!!!!!<P>Gebruik de beamer files en heb een nokia 9500<BR>deze staat vreemd genoeg niet als geteste reciever en weet niet nu welke hex files ik moet gebruiken.Die onder de 8 prov file of die andere??????Heb nu al talloze keren de goldcard geprogd maar het beeld blijft maar<BR>zwart.Ik ben een beginner en e van alles<BR>bekeken incl. de site voor beginners.<BR>Ik krijg geen enkele foutmelding als ik<BR>de card prog.Moet ik de reciever resetten??<BR>Er is toch hopelijk wel iemand hier op dit<BR>bord die eens wil reageren!!!<BR>Beter nog iemand in de regio tilburg/ooster-<BR>hout bekend met de mastera prog waar ik<BR>misschien eens langs zou kunnen komen voor<BR>kaart programmeren.<BR>Alvast bedankt.<BR>email:dickhsb@hotmail.com<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Het is echt makkelijk om te doen!<BR>Gebruik ( tenminste ik gebruik dit programma )het programma chipcat.<P>Laad de pic.hex ( 16f84.bin (hex) ) bij de pic.<BR>Laad de eeprom.hex (eeprom.bin) bij de 24c16<P>Druk vervolgens op de bliksemschicht! (button)<P>Chipcat gaat nu eerst een Loader in de PIC processor laden om de eeprom te kunnen programeren. mode 2<P>Daarna word deze loader gestart en word de eeprom geprogd. MODE 1<BR>Daarna word de pic geprogd. MODE 2<P>Als de loader niet werkt betekent dit dat er geen connectie is met de mastera. <P>That's all<P><BR>fugazzi<p>[ 08-07-2001: Message edited by: fugaz ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar dit is allemaal oud nieuw helaas!!<BR>Ik heb heel die site zo ongeveer uitgeprint<BR>en wel 10x opnieuw gelezen.Graag meer info<BR>over de compoort settings!!!!!!<BR>Hoe moeten deze staan?????<BR>En welke beamer file is voor de nokia<BR>9500 want dit is al helemaal niet te vinden.<BR>Heeft deze nou cimodule of een embedded cam?<BR>Ook niet in de readme files van beamer!!<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de Nokia 9500 kan ik je helaas niks vertellen, want ik ken 'm niet. Maar over CI het volgende:<BR>Gaat je kaartje rechtstreeks in een sleuf in de receiver, dan heb je embedded CAM, anders niet.<BR>Voor de rest zou het mij niet verbazen als je hulp nodig hebt uit de hardware hoek. Van iemand die de Nokia kent.<BR>Speur eens in de receiver-sektie.<BR>Suk6

Link naar reactie
Delen op andere sites

De MediaMaster heeft een Externe Irdeto 0-CAM<P>Let op: Dit is GEEN CI-CAM & geen Embedded CAM, Maar dit heeft weinig met de HEX-Files te maken.<P>Probeer gewoon 8 Provider Files (Latest GW-Files).<P>Als de MASTERA geen Foutmelding geeft dan komt het wel goed !<BR>Begin gewoon met het proggen van de EEprom en daarna de PIC<P>De aanhouder wint....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja eindelijk beeld!!<BR>Heb eens rondgesnuffeld op het bord en<BR>de files van d**ck en ben er nu helemaal<BR>uit.Eindelijk op de bank met drankje en<BR>effe bijkomen!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Iedereen bedankt voor zijn tips!!<BR>Topic kan gesloten worden!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...