Ga naar inhoud


Over PW, ORF en de Humax


Gast

Aanbevolen berichten

Ik las eens op een humax-forum (volgens mij was het deze) een discussie over de settings van de hummie,zodat je PW en ORF kunt ontvangen. Die aanzijzingen heb ik gevolgd en ik ben er druk mee bezig geweest om dat ook voor mekaar te krijgen. <BR>Verder heb ik natuurlijk met mijn handleiding van de eerpomeditor meegelezen en met mijn software de handelingen zitten volgen, maar het enige wat mij lukt is een zwart scherm. Als ik andere files inlaadt, dan krijg ik wel het bekende Nederlandse pakket (beperkte I*****versie, van het basispakket in S***), maar dus mooi geen PW en ORF (en die lopen via B***C****, als ik het goed heb).<BR>Ik kom er dus niet uit. Wie wil me daarbij helpen?<P>Qua hard- en software heb ik IRCI-5400, HIC 1.01.10pNL, Loader L2.08 (0016.0200), GW card, EepromEditV1.9/V2,8 (van bXXXXX.XX), MasterA, PicBinedit, Chipcat en de beide bijbehorende (ORF/PW) HEXjes vanaf bXXXXXr.<BR>Kan iemand mij aangeven wat nou de clou is?<BR>(natuurlijk nog mooier als je mij de geschiktje hexjes kan overmailen).<BR>De groeten van<BR>Joop rolleyes.gif" border="0<P>[ 08-07-2001: Message edited by: fred.flintstone ]<p>[ 08-07-2001: Message edited by: fred.flintstone ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor jullie reacties. Ik ga dit eens proberen. En die URL.... oeps, sorry, je hebt helemaal geljk. Ik heb 'm meteen weg gepoetst.<P>Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ xflies69 (als antwoord op je meelte) : ja, nu het zegt........ logisch<P>En voor de rest:<BR>ik heb nieuwe hexen gevonden, die vandaag (8-7-2001)op die ene site waren geplaatst.<BR>Natuurlijk meteen bewerkt voor de hummie (dus de 0-cards op INT gezet, zoals meneer B dat in zijn handleiding beschrijft.<BR>Resultaat: niente.<BR>Ird*** doet het keurig netjes (nederlands)en s*** idem dito. Alleen die germaan en die habsburger vertikken het.<BR>Het blijft zwart.... <P>Wie weet meer???? shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de correcte settings (zie boven) van na 01-07 erin hebt zitten en nog steeds zwart beeld hebt, op de site waar je je file vandaan hebt staat iets specifieks over o.a. Humax gebruik voor ird/betacr. gebruik, de seca file kun je rechtstreeks gebruiken zonder aanpassingen.<P>P.S. geen URL vermelden s.v.p., straks weer een goede site weg.<P>succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh,<P>Ik dacht ook dat er nieuwe frequenties waren vanaf 01/07 maar ...<BR>Ik kan nog steeds PW zien zonder nieuwe settings ???<P>Greetz<P>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by fred.flintstone:<BR><STRONG><BR>"...zoals meneer B dat in zijn handleiding beschrijft.".<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Enige tijd experimenteer ik met Nov* en Str**m. De resultaat : niente.....<BR>Kwam ik nergens iets wat je een handleiding kunt noemen. Wat bedoel je precies ?<BR>groeten<BR>poolman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Poolman,<P>Meneer B. heeft een heel mooie site, waarop je interessante info over I***** en S*** kunt vinden. Ook om PW en ORF te bekijken.<BR>Bij de editer voor de eep*** zit een handleiding bijgevoegd. Als je de editor download, krijg je die vanzelf. Daarop staat hoe je met deze editor settings in je hexjes kunt aanpassen.<BR>Verder stuur ik je wel even een private message.<P>Inmiddels werkt ORF en PW bij mij.<BR>Frankie en Johan: enorm bedankt.<P>Groeten,<P>Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...