zoekende Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Heb de laatste tijd last van het niet functioneren van Time-Shift. heb zelfs al de hdd vernieuwd. Probleem doet zich opnieuw voor. Geen opname bij time-shift en kan de dreambox niet formateren op de box. Dmv DCC kan ik hem wel formateren, echter wanneer ik hem wil controleren via het menu krijg ik de melding "memery allocation failed". Gaarne uw raad. Zoekende
Erik Slagter Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Volgens mij is dat een bekende bug uit een stokoude versie van PLi. Opgelost inmiddels dus. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
zoekende Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Geplaatst: 5 juli 2010 Opgelost?? Draai de laatste uit 2009. Gaarne een link naar een nieuwe of andere image.
Kowalski Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Origineel bericht van: zoekende Opgelost?? Draai de laatste uit 2009. Gaarne een link naar een nieuwe of andere image. We zitten inmiddels al een tijdje in 2010 hoor . Zet maar eens de laatste OpenPLi erin. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
zoekende Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Geplaatst: 6 juli 2010 Bedankt voor de link. Wist niet dat er nog updates bestonden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen