Ga naar inhoud


Tariefformules Luminus .


Eddy VL

Aanbevolen berichten

 

Ik heb onlangs de meterstanden doorgegeven van gas en electriciteit. En omdat ik eigenlijk op voorhand wil weten hoe groot de (jaarlijkse) bom is, wilde ik dat eens uitrekenen op voorhand, kwestie van ons budget in evenwicht te houden.

 

Ik zit bij de Belgische tak van "Méééér, mééér".

En ze maken er reclame mee dat je je rekening kunt beheren.

 

Dus tabelletjes van de Site gehaald en rekenen maar.

 

 

Alleen: ik geraak er niet...

 

Ze gebruiken immers een tariefformule zoals "dag (dagmeter) = 3,00 x Ne + 2,05 x Iem". De waardes van Ne en Iem vind je per maand gerangschikt in een PDF. Mooi hé...

 

Er is maar 1 probleem: Lum geeft wel het formuletje van DEZE maand, maar de waarde van in het voorbeeld 3,00 of de 2,05 veranderen om de haverklap (lees STIJGEN).

 

En daar vind ik niks van terug op hun website.

 

Je kan dus niets anders doen dan wachten tot je de factuur krijgt want daar staan die tariefformules wel op.(dus blijkbaar toch geen geheim) Maar ja, dan hoeft het niet meer natuurlijk...

 

Nu is de vraag waar ik de tariefformules van het afgelopen jaar kan vinden? (Toch ergens op de site van Lum?)

 

Of moet men dan elke maand de tariefformule van die maand ophalen en opslaan op je PC? Niet erg logisch dus.

 

Het zou wel helpen als iemand onlangs zijn eindfactuur gekregen heeft (Luminus Actief) en dat die mij de formuletjes bezorgt (zowel gas als electriciteit) (Juni en Juli heb ik al).

 

Staan op de achterzijde, zie vb

 

Oh ja, stuur een mailtje naar Lum. Krijg je een berichtje dat ze de mail goed ontvangen hebben en overgemaakt aan de betreffende diensten. (aan de Recycle.bin?)

 

Wie kan helpen?

 

M.v.g.

 

Eddy Vl

 

PS Sorry als de titel niet voldoet, maar ik kan niks anders dan de naam van het spul vernoemen, anders weet niemand wat ik wil hebben...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

post-32896-1318261068,5239_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...