Ga naar inhoud


wie betaald er voor het canal basis pakket?


Gast

Aanbevolen berichten


DVL76 heeft wat het pakket nl zenders(zonder c+ kanalen)wel gelijk,moet je tussen de dertig en vijfendertig gulden per jaar voor betalen.Of ik ben opgelicht door de winkel(maar dat geloof ik niet)Bij dit bedrag kwam ook nog eens eenmalig vijfendertig gulden administratiekosten overheen. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad is er in het verleden(en mischien nu ook nog wel) sprake geweest van die drie tientjes per jaar voor het basis pakket. dan koos je geloof ik voor een goedkoper informatie telefoonnummer of zoiets als je eens problemen had.(alsof je daar niet lang genoeg aan de bel hangt)<BR>ik heb uit mijn kennissen kring en zelf nooit gehoord/vernomen dat dit bedrag ook daadwerkelijk is geincaseerd. durfen ze niet aan denk ik.<P>greetings opeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Heb het even nagezocht.<P>Een goeie tijd terug zijn er pakketten gelanceerd die je kon afsluiten op je Smartcard. De ouwe irdeto kijkers werden geadviseerd om 30 gulden per jaar te gaan betalen maar dit hoefde niet de keus waar hier vrij in.<P><BR>1 Als je de kaart registreerd op je nederlandse post adres dan betaal je eenmalig alleen 35 registratie kosten om de nederlandse comercieele en publieke zenders op het scherm te krijgen.<P>2 Het settop box pakket is een service pakket van 30 gulden extra per jaar wat je als extra kan afsluiten op je smartcard. mocht je kaart onverwachts stuk gaan dan krijg je kosteloos een nieuwe kaart thuis gestuurd. als je nu niet vaak de ontvanger op een nederlands kanaal hebt staan, dan kan het voorkomen dat de kaart uitgeschakeld word. als je een service pakket hebt dan kan je een goedkoper nummer bellen als de kaart kapot is of uitgeschakeld is. dan betaal je niet 1,50 P/m maar 0,44 ctP/m en je kan via de telefoon computer de kaart doormate van het intoetsen van je smartcard nummer de kaart weer aanschakelen (Als dit werkt is een tweede).<P>Neem je een abonnement op het basis of het c+ pakket dan krijg je gratis dat Settop box pakket erbij.<P>Voor mensen die op de camping of ergens in het buitenland zitten die hebben baat bij een service pakket voor de thuis kijker kun je met een normale registatie volstaan.<P>Groetjes <BR>Avalon<p>[ 12-07-2001: Message edited by: Avalon ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

is canal+ al bezig met het innen van de F30.=per jaar voor het basis pakket? ik heb die brief van 1.5 jaar geleden nooit getekend en verder nooit meet iets gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...