Ga naar inhoud


[Vu+ Solo] Hoe instellen diseq 1.2 en niet via usuals.


caleno

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn draaibare schotel altijd laten draaien via diseq 1.2 handmatig, wil dit ook graag via Vu solo ook doen, kan hem nog niet goed geconfigureerd krijgen. Mijn dreambox 7020 doet het goed via de draaibare schotel.

Heb wel signaal en goede ontvangst via dre draaibare schotel(astra19.2) maar hoe nu draaiende krijgen via mijn gebruikelijke manier.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Al een beetje verder, Draai VTi image maar daar staat na satfinder geen rotorinstellig zoals bij mijn dreambox 800.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt. Er staat in de download plugin een positioner setup, deze gedownload en het werkt, zonder gebruik van usuals.

Eerst schotel gezet op astra 19.2 en van daaruit handmatig gezocht naar de andere satellieten.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...