Ga naar inhoud


Wat moet ik doen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb een strong receiver 8000 v15 en een gold programmer met gold140 software, verder heb ik een aantal gold carts aangeschaft eprom 24lc16 en pic16F84. ook ben ik in het bezit van een actieve canal+ kaart maar ik kom nog niet zo uit de ppua en hmk's zijn nog een stukje onbekend terein.<P>Hoe kan ik het beste te werk gaan? tot nog toe alleen maar "insert card" messages gezien.<P>Tanx<P>HEnry

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eerst eens rond, blijf even van de originele kaart af en probeer de Goldcards aan de gang te krijgen. Heb je het uiterste geprobeerd, omschrijf dat dan en dan mag je me mailen en help ik je verder. Niet eerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste is om eerst een upgrade van je firmware eroverheen te gooien. Gebruik versie v20 met de H2Deetoo patch. De url's kan je vinden in de download & links sectie.<BR>Daarna sluit je je goldprogger aan en beschrijf je je waver kaart met de files van onze duck (deze werken probleemloos op de strong). Laadt eerst de eeprom en daarna de pic file. maak je niet druk over het laden van een loader want die zit al in de eeprom file. Het mooiste is als je zelf de codes uit gaat lezen van je orginele c+ kaart maar dat beschouwen we maar als fase 2. <P> laugh.gif" border="0

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...